نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
بازدید جلیلی از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور
کد مطلب: 1003914 تعداد بازدید: 910 تاریخ انتشار: 1398/03/23 02:32
چاپ خبر
ارسال
این نمایشگاه مشتمل بر چهل اثر می باشد

 

بازدید جلیلی از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور

عصر دیروز نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی با حضور در محل حوزه هنری تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ام» که به همت آقای سیدمسعود شجاعی طباطبایی دایر گردیده، حضور پیدا کرد.

عصر دیروز نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی با حضور در محل حوزه هنری تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ام» که به همت آقای سیدمسعود شجاعی طباطبایی دایر گردیده، حضور پیدا کرد.

 

جلیلی ضمن بازدید از آثار کاریکاتوریست های کشورمان در این نمایشگاه گفت: تاریخ روابط ایران و انگلیس بویژه در یک قرن گذشته حاکی از آنست که دولت های حاکم بر انگلستان همواره در مقام رویایی با ملت ایران بوده اند. کارنامه آنها حمایت از استبداد، تشویق به شکنجه و اختناق، استفاده از کودتا و پشتیبانی از دشمنان ملت ایران از شاه و صدام تا ترامپ بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: بررسی روند این رویایی نشان میدهد قدرت انگلیس رو به افول و نزول بوده است و قدرت ملت ایران رو به صعود. بویژه امروز انگلیسی ها شاید در ضعیف ترین موقعیت یکصد سال اخیر خود هستند و ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر رو به پیشرفت و اقتدار.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت رسانه ای انگلیس، تصریح کرد: امروز انگلیس علیرغم بیشترین استفاده از ابزارهای رسانه ای و بنگاه های سخن پراکنی، کمترین اقبال به دولت انگلیس در ملتهای منطقه و حتی در خود آن کشور وجود دارد و علاوه بر افول چشمگیر آن، شاهد زوال جایگاهش در بین افکار عمومی مردم منطقه، اروپا و حتی خود کشور انگلیس هستیم.

 

وی در انتها افزود: این نشان میدهد انگلیسی ها علیرغم ادعای هوشمندی، روند حرکت های آنها غلط، غیرهوشمندانه و در مسیر باطل بوده است و باطل فرجامی نخواهد داشت.خوشبختانه امروز ملت ما به خوبی شاهد افول قدرت دشمنان تاریخی خود میباشد.

 

این نمایشگاه مشتمل بر چهل اثر از بهترین آثار کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های ایران با موضوع خباثت های انگلیس در حق ملت ایران همزمان با سالروز تولد ملکه این کشور برگزار گردیده است.

 

گفتنی است علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «آسوده باش، من ملکه‌ام» می‌توانند از ۲۱ خردادماه تا ۵ تیرماه  از ساعت ۹ الی ۱۸ به «گالری ابوالفضل عالی» در محل حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ تهران مراجعه کنند.



برای مشاهده عکس ها در اندازه اصلی و نمایش اسلاید، روی تصاویر کلیک کنید.
TabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تون
انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط