نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نتایج جشنواره سراسری جشنواره ترافیکاتور
کد مطلب: 1004032 تعداد بازدید: 792 تاریخ انتشار: 1398/06/07 07:58
چاپ خبر
ارسال
نتایج جشنواره سراسری جشنواره ترافیکاتور

تبریز تونز

نتایج جشنواره سراسری جشنواره ترافیکاتور

به همت حوزه هنری اصفهان، اختتامیه جشنواره ترافیکاتور برگزار شد و این جشنواره برگزیدگان خود را شناخت.

 

به گزارش تبریز تون به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، پیام پورفلاح مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان گفت: پس از اعلام فراخوان جشنواره ترافیکاتور در پاییز 97 با سه محور موضوعی: «اصفهان شهر دوچرخه‌ها»، «کلاه ایمنی، سرزندگی» و نه به خودروی تک سرنشین» تعداد 209 اثر از 80 هنرمند به دبیرخانه رسید و وارد رقابت برای کسب رتبه‌های برتر شدند.

 

وی افزود: بخش نخست داوری جشنواره ترافیکاتور برای انتخاب فینالیست‌ها در زمستان 97 و بخش دوم داوری برای تعیین برگزیدگان نهایی در فروردین 98 انجام شد.

 

وی بیان کرد: هیئت داوران در بیانیه خود متذکر شدند که داوران علاوه بر خلاقانه بودن ایده آثار و اجرای هنرمندانه، بر هم‌سو بودن آثار با سه محور اصلی جشنواره تمرکز داشتند. به همین خاطر آثاری که از نظر کیفی در سطح قابل قبولی بودند اما با موضوعات و مفاهیم جشنواره هماهنگی و هم‌خوانی نداشتند از گردونه رقابت خارج شدند.

 

پورفلاح تصریح کرد: فرآیند داوری و انتخاب در چندین مرحله صورت می‌گرفت و در هر مرحله تعدادی از آثار از رقابت حذف می‌شدند. در بین آثار رسیده آثار تاثیرگذار و خلاقانه ای حضور داشت که همین امر روند داوری را کمی دشوار می‌کرد تا در نهایت فینالیست‌های جشنواره و نفرات برگزیده انتخاب شدند.

 

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان گفت: آثار نمایشگاه نیز در بین مسیر داوری و انتخاب مشخص شد که در بخش «اصفهان شهر دوچرخه‌ها» 39 اثر از 30 هنرمند، در بخش «کلاه ایمنی، سرزندگی» 34 اثر از 29 هنرمند و در بخش «خودروی تک سرنشین» 26 اثر از 21 هنرمند به نمایشگاه راه یافت.

 

وی افزود: داوران این برنامه دخشید قدرتی‌پور، محمدعلی خوشکام، علی اسدی بودند که در مجموع از 7 اثر به عنوان آثار برتر و برگزیده تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است، اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ترافیکاتور در ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۵ شهریورماه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد و آیین گشایش نمایشگاه منتخب آثار جشنواره ترافیکاتور نیز در ساعت ۲۰:۳۰ همین روز در گالری سعدی واقع در خیابان استانداری برگزار شد. این نمایشگاه تا ۱۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 

نتایج جشنواره کارتون حمل و نقل ترافیکاتور

 

در  بخش «اصفهان، شهر دوچرخه‌ها» رتبه اول (مشترک) به آیت نادری و منصوره دهقانی و رتبه دوم به نگین نقیه و رتبه سوم (به صورت مشترک) به جمال الدین اعتباریان و حمید قالیجاری تعلق گرفت.

 

در بخش «کلاه ایمنی، سر زندگی» رتبه اول را محمدحسین اکبری، رتبه دوم را مطهره ناسخیان و رتبه سوم (مشترک) را محمودرضا صنعتی و امید سلامی کسب کردند.

 

در این جشنواره در بخش «نه به خودرو تک سرنشین» رتبه سوم به سعید بنازاده تعلق گرفت و داوران اثری را شایسته رتبه اول و دوم ندانستند.

 

 

تبریز تونز

جمال الدین اعتباریان

 

تبریز تونز

منصوره دهقانی

تبریز تونز

حمید قالیجاری

تبریز تونز

ریحانه کریمیان

 

تبریز تونز

آیت نادری

 

 

تبریز تونز

نگین نقیه

 

 

بخش کلاه ایمنی سرزندگی

 

 

تبریز تونز

محمدحسین اکبری

 

تبریز تونز

مجتبی حیدرپناه

 

تبریز تونز

امید سلامی

 

تبریز تونز

محمودرضا صنعتی

 

تبریز تونز

عالیه مظاهری

 

تبریز تونز

مطهره ناسخیان

 

 

بخش نه به خودروی تک سرنشین

 

 

 

تبریز تونز

محمدحسین اکبری

تبریز تونز

سعید بنازاده

تبریز تونز

منصوره دهقانی

تبریز تونز

مهناز یزدانی

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط