نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
ورک شاپ پخش وتحلیل آثار کارتون گیلرمو موردیلو برگزار شد
کد مطلب: 1004078 تعداد بازدید: 737 تاریخ انتشار: 1398/07/08 14:32
چاپ خبر
ارسال
ورک شاپ پخش وتحلیل آثار کارتون گیلرمو موردیلو

تبریز تونز

ورک شاپ پخش وتحلیل آثار کارتون گیلرمو موردیلو برگزار شد

 

سنندج - ورک شاپ پخش و تحلیل آثار انیمیشن و کارتون «گیلرمو موردیلو» به همت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان در محل سالن شماره سه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

 

به گزارش تبریز تون به نقل از خبرنگار مهر، در ادامه برنامه های آموزشی خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان و به منظور بررسی آثار هنرمندان مطرح جهان در بخش انیمیشن و کارتون شامگاه یکشنبه با حضور اساتید رضا احمدیاری و محمد سامان صولی آثار هنرمند برجسته عرصه کارتون و انیمیشن «گیلرمو موردیلو» از آرژانتین در محل سالن شماره سه پردیس سینمایی بهمن سنندج در قالب یک ورک شاپ آموزشی نمایش و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 

در این ورک شاپ آثار این هنرمند برجسته و معروف کاریکاتوریست جهان که جوایز بسیار ارزنده ای را نیز با آثار خود بدست آورده است، نمایش و به منظور بالا بردن سطح آگاهی هنرجویان و هنرمندان این عرصه توسط کارشناسان مربوطه مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

گفتنی است موردیلو کارتونیست معروف اهل آرژانتین متولد چهارم اوت ۱۹۳۲ بوده که در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ چشم از جهان فرو بست. وی عرصه فعالیت‌های هنری خود را تنها به کار در مجلات و چاپ کتاب خلاصه نکرده، بلکه آثار وی به شکل تقویم، کارت پستال‌های فکاهی عروسک و اسباب بازی برای کودکان، نقاشی و پویانمایی نیز در سراسر دنیا عرضه شده ‌است. از مهمترین جوایز وی می‌توان به مدال نقره تولنتینو (ایتالیا ۱۹۶۷)، جایزه اول بولونیا (ایتالیا ۱۹۷۰)، مدال نقره ساریو (بوسنی ۱۹۷۲)، جایزه اول ققنوس آرژانتین و جایزه اول ناکوموری (توکیو ۱۹۷۷) برای آلبوم (کابوی دیوانه) اشاره کرد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط