نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
ثبت‌نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد
کد مطلب: 1004113 تعداد بازدید: 866 تاریخ انتشار: 1398/07/30 10:53
چاپ خبر
ارسال
ثبت‌نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد

تبریز تونز

ثبت‌نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد

 

سامان صولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان دوره جدید آموزشی مقدماتی کارتون (کاریکاتور) با تخفیف 50 درصدی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را از نیمه دوم آبان‌ماه امسال آغاز می‌کند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: از سال 95 با آغاز رسمی فعالیت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری، این رشته پراهمیت امروز دنیای هنر در استان بسیار مورد توجه قرار گرفته و کردستان به عنوان یکی از قطب‌های مهم کارتون و کاریکاتور کشور محسوب می‌شود.

 

وی در خصوص برنامه‌های این خانه در بخش های مختلف گفت: با حمایت‌های جدی رئیس حوزه هنری استان و تجهیز وسائل مورد نیاز، در بخش‌های مختلف آموزشی و تولید اثر شاهد اتفاقات خوبی بوده‌ایم.

 

صولی به برگزاری چندین دوره ورک شاپ با حضور هنرمندان مطرح استان وکشور اشاره کرد و افزود: به منظورشناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری در بخش کارتون و کاریکاتور خصوصاً در بین دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند استان، دوره آموزش مقدماتی کارتون (کاریکاتور) از نیمه دوم آبان‌ماه 98 با حضور هنرمندان مطرح استان آغاز می‌شود.

 

وی با اعلام 50 درصد تخفیف در شهریه ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان تصریح کرد: هنرجویان می‌توانند تا 15 آبان‌ماه با مراجعه به حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج – خیابان شهید تعریف – پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی - واحد آموزش، نسبت به ثبت‌نام اقدام و از این تخفیف ویژه برخوردار شوند.

 

مدیر خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان ادامه داد: در این کارگاه ضمن آموزش طراحی مقدماتی، طراحی فانتزی به مسئله مهم ایده‌یابی به صورت ویژه توجه گردیده و در پایان دوره ضمن اعطای گواهی لازم به این هنرجویان به عضویت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری در خواهند آمد.

 

وی در پایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای حضور در این دوره آموزشی افزود: فراهم‌سازی امکان برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، امکان حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی، حضور رایگان در ورک شاپ‌های آموزشی از حمایت‌هایی است که ‌برای اعضای خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان در نظر گرفته شده است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط