نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
برگزیدگان یازدهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان بخش کارتون
کد مطلب: 1004137 تعداد بازدید: 823 تاریخ انتشار: 1398/08/13 23:59
چاپ خبر
ارسال
برگزیدگان یازدهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان بخش کارتون

تبریز تونز

برگزیدگان یازدهمین جشنواره مطبوعات  استان اصفهان بخش کارتون

 

یازدهمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های الکترونیک استان اصفهان با معرفی نفرات برگزیده در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

 

به گزارش تبریز تونن به نقل از شیرین طنز ، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، یازدهمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های الکترونیک استان اصفهان با معرفی نفرات برگزیده در بخش های مختلف شامگاه گذشته (یکشنبه ۱۲ آبان) در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به کار خود پایان داد.

 

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، هیئت داوران، ۶۰ اثر برگزیده این جشنواره در بخش های مختلف از بین ۸۰۰ اثر رسیده به جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد:

بخش حرفه‌ای

برگزیدگان رشته خبر:

 

در این بخش، هیچ اثری حائز رتبه اول نشد. روح‌الله باقری از خبرگزاری شبستان موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره در رشته خبر شد و رتبه سوم به نجمه بخشایش از همین خبرگزاری رسید.

برگزیدگان رشته تیتر:

 

در رشته تیتر، ریحانه سادات سجادی از خبرگزاری ایسنا اول شد. زینب تاج‌الدین از اصفهان زیبا مقام دوم را به خود اختصاص داد و محمد فرمان آرا از اصفهان امروز حائز رتبه سوم شد.

برگزیدگان بخش صفحه‌آرایی:

 

رتبه اول این بخش به محمد ابراهیم احتشامی از روزنامه رویداد امروز رسید. سید مهدی رضوی از روزنامه نسل فردا دوم شد و مژده عالی پور از روزنامه زاینده رود رتبه سوم را از آن خود کرد.

برگزیدگان بخش عکس:

 

در بخش عکس این جشنواره، محسن هیئتیان از خبرگزاری ایمنا موفق به کسب رتبه نخست شد. رضا امینی از اصفهان امروز آنلاین حائز رتبه دوم شد و رتبه سوم به مرتضی صالحی از خبرگزاری تسنیم رسید.

برگزیدگان بخش یادداشت و سرمقاله:

 

در این بخش هم هیچ اثری حائز رتبه اول نشد. منیره فهامی و الهه باقری از پایگاه خبری مفتاح نیوز به صورت مشترک دوم شدند و مریم قدسیه از روزنامه اصفهان زیبا به مقام سوم دست یافت.

برگزیدگان بخش مقاله:

 

در بخش مقاله هیچ اثری حائز رتبه اول نشد. مهدی وحید دستجردی از ماهنامه برای فردا موفق به کسب رتبه دوم شد و منیره مهامی و مصطفی امینی از مفتاح نیوز به عنوان نفر سوم این بخش معرفی شد.

برگزیدگان بخش طنز مکتوب :

 

در این بخش ابوالفضل قاسمی از پایگاه خبری طنز نیمروز آنلاین حائز رتبه اول شد و مهدی ایروانی از پایگاه خبری طنز نیمروز آنلاین و مصطفی علوی از پایگاه خبری طنز نیمروز آنلاین به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

برگزیدگان بخش کاریکاتور:

 

در بخش کاریکاتور، منصوره دهقانی از خبرگزاری ایمنا، ناهید زمانی از روزنامه نیمروز و مهناز یزدانی از خبرگزاری ایمنا به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

برگزیدگان بخش مصاحبه:

 

در این بخش، اثر بهناز عابدی از روزنامه اصفهان زیبا حائز رتبه نخست شد. لیلا مقیمی از روزنامه اصفهان زیبا به رتبه دوم دست یافت و الهه مولادوست از خبرگزاری ایسنا سوم شد.

برگزیدگان بخش گزارش:

 

در بخش گزارش، ریحانه سادات سجادی از خبرگزاری ایسنا و لیلا مقیمی از روزنامه اصفهان زیبا رتبه نخست را از آن خود کردند.

 

در این بخش هیئت داوران از آثار ناهید حاجی رضازاده از روزنامه نسل فردا و سعید غفاری از روزنامه اصفهان زیبا تقدیر ویژه کرد.

بخش موضوعی

 

در رشته آسیب‌های اجتماعی جمال الدین اعتباریان و لیلا مقیمی از روزنامه اصفهان زیبا برگزیده شدند. در رشته ترویج نماز در فرهنگ خانواده هیچ اثری حائز رتبه نشد و در رشته حجاب و عفاف سمیه مصور از ماهنامه پیام زن رتبه برتر را کسب کردند.

 

همچنین اسماعیل امینی از پایگاه خبری طنز نیمروز آنلاین در رشته جوانان، ورزش و نشاط،، فاطمه کاویانی از روزنامه اصفهان امروز و فاطمه متقی از مفتاح نیوز در رشته آب و محیط زیست به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

در رشته ترویج فرهنگ وقف و امامزادگان هیچ اثری حائز رتبه نشد و در رشته ایثار و شهادت آسیه دهباشی از اصفهان زیبا و در رشته حقوق شهروندان مصطفی علوی از پایگاه خبری طنز نیمروز موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شدند.

 

در رشته قرآن و عترت افسانه دهکامه از اصفهان زیبا و در رشته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افسانه دهکامه از اصفهان زیبا و ناهید زمانی از روزنامه ایران به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

هیئت داوران، برگزیدگان رشته شهر خوب، شهردار موفق را شهرمان شیرکوند از روزنامه صمت، پگاه ظاهری از اصفهان اعلام کرد. در این بخش و در رشته سبک زندگی سالم هیچ اثری حائز رتبه نشد.

بخش ویژه

 

برگزیدگان رشته تولید مبتنی بر دانش و فناوری در بخش گزارش مینا ایزدی از روزنامه اصفهان زیبا و در بخش یادداشت فاطمه متقی از پایگاه خبری مفتاح نیوز بودند. در رشته رفع موانع تولید و بهبود کیفیت، گزارش راضیه کشاورز از خبرگزاری ایمنا و یادداشت افشین ماهوشی از روزنامه اصفهان زیبا به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

 

هیئت داوران در بخش مدیریت واردات و شکل گیری برنامه تولید اثر زهرا نصیری از روزنامه کیمیای وطن و زهره قندهاری از روزنامه اصفهان زیبا را به عنوان آثار برتر انتخاب کرد. در رشته رقابت پذیری در تولید و تولید کالاهای صادرات محور هم گزارش شیرین مستغاثی از هفته‌نامه نوسان و یادداشت آرمان امامی از هفته‌نامه والی برگزیده شدند.

بخش جنبی

 

در این بخش و در رشته مدیریت مصرف آب و تقاضا، ترویج فرهنگ بهینه، هیئت داوران جشنواره اثر ریحانه سادات سجادی از پایگاه خبری اقتصاد بازار و آرمان امامی از هفته‌نامه والی را به عنوان برگزیده انتخاب کرد.

 

همچنین در موضوع فولاد مینا ایزدی از روزنامه اصفهان زیبا و فاطمه عباسی از روزنامه همشهری به عنوان برگزیده انتخاب شدند./

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط