نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
دومین جشنواره طنز -امضای کری تضمین است- برگزار می‌شود
کد مطلب: 1004170 تعداد بازدید: 728 تاریخ انتشار: 1398/09/14 08:52
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال اثر 22 آذرماه

تبریز تونز

دومین جشنواره طنز -امضای کری تضمین است- برگزار می‌شود

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر طنز، نثر و داستان طنز، کارتون و کاریکاتور و پی‌نما، موسیقی و پادکست طنز، دابسمش و دوبله طنز، موشن گرافیک و کلیپ طنز و استندآپ تا ۲۲ آذرماه برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

به گزارشتبریز تون به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، همزمان با چهارمین سالروز انتشار تیتر «امضای کری تضمین است» در روزنامه شرق، باشگاه طنز انقلاب اسلامی دومین دوره جشنواره طنز «امضای کری تضمین است» را نیمه نخست دی ماه برگزار می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، در فراخوان این جشنواره آمده است: اکنون که «این 98 همون نود و هشتی شد که می‌خواست» و حال که «ابرها به پایین خود نگاه می‌کنند برای باریدن» و در روزهایی که «بنزین دو نرخی دیگر فسادزا نیست» و در شرایطی که «درخت برجام به جای گلابی، بنزین 3 هزار تومنی آورد» به استقبال چهارمین سالروز انتشار تیتر تاریخی «امضای کری تضمین است» می‌رویم، دومین جشنواره طنز «امضای کری تضمین است» تضمینی است برای ماندگاری این مقطع درخشان و چشم‌نواز در تاریخ روشنفکری ایران. با ارسال آثار طنز خود ما را در این امر سترگ یاری کنید.

 

این دوره از جشنواره طنز «امضای کری تضمین است» در موضوعات امضای کری تضمین است، غرب‌زدگی، روشنفکری، سلبریتی و آقازاده‌ها، برجام، عهدشکنی آمریکا و اروپا، تجملگرایی و مصرف‌زدگی و دلار 4200 تومانی برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر طنز، نثر و داستان طنز، کارتون و کاریکاتور و پی‌نما، موسیقی و پادکست طنز، دابسمش و دوبله طنز، موشن گرافیک و کلیپ طنز و استندآپ تا 22 آذرماه برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

مخاطبان و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به آیدی emzaye_kerry@ در پیام‌رسان‌های بله، ایتا ارسال کنند. درضمن به نفرات برتر در هر حوزه علاوه بر کمپوت گلابی، جایزه نقدی نیز تعلق خواهد گرفت.

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط