نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
جشنواره ملی چهل سال مرز امن پایان یافت
کد مطلب: 1004180 تعداد بازدید: 1005 تاریخ انتشار: 1398/09/20 09:17
چاپ خبر
ارسال
آیین اختتامیه جشنواره ملی چهل سال مرز امن سه شنبه 19 آذرماه در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

تبریز تونز

 

جشنواره ملی چهل سال مرز امن پایان یافت

 

آیین اختتامیه جشنواره ملی چهل سال مرز امن که با حضور مسئولین فرهنگی هنری، اساتید و هنرمندان و با معرفی و تقدیر از برگزیدگان عصر سه شنبه 19 آذرماه در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

 

به گزارش تبریز تن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در این مراسم افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، به گزارش مختصری از روند برگزاری جشنواره سراسری چهل سال مرز امن پرداخت.

 

افشین آزادی در این مراسم با اشاره به جایگاه مرزداران و مرزبانان میهن اسلامی یادآور شد، به برکت مجاهدت ها و پایمردی مرزبانان و فرزندان ایران اسلامی است که دست اجانب از سرزمین ما کوتاه است و این عزت و سربلندی آنقدر تنومند و با ارزش است که هیچ دشمنی لحظه ای به تعرض به خاک میهن ما فکر نمی کند.

 

دبیر اجرایی جشنواره مرز امن به خبرنگار واحد خبر حوزه هنری گفت: در ابتدای این مراسم گروه سرود ناشنوایان "ما" ، دو قطعه موسیقی "ای ایران با صدای استاد بنان" و "جان مریم با صدای استاد محمد نوری" را همخوانی کردند و سپس گروه دف نوازی خانه دف حوزه هنری استان کرمانشاه به هنرنمایی گروهی و تک نوازی پرداختند.

 

وی افزود: پس از قرائت بیانیه هیأت داوران نخستین جشنواره ملی مرز امن توسط فرشاد عیسی پور دبیر هنری این جشنواره، از داوران هر دو بخش کاریکاتور و پوستر با لوح سپاس، تندیس و جایزه نقدی تقدیر بعمل آمد.

 

فخرالدین دوست محمد دبیر اجرایی و داور جشنواره مرز امن، جزئیات برگزیدگان جشنواره را بدین شرح به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری اعلام کرد:  نفرات برگزیده بخش کاریکاتور جشنواره مرز امن، مهدی عزیزی از اراک، عماد صالحی از اهواز و مهناز یزدانی از اصفهان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و داوود صفری از گلستان، راضیه رازقی از کرمانشاه و فرزانه وزیری تبار از تهران حائز عنوان برگزیده شدند.

 

در بخش پوستر این جشنواره، سپیده قهرمانی فرد و کوثر عزیزی از کرمانشاه و الناز خاکزاد از تبریز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و پریسا خالوندی از ایلام، یاشار مشیر فر از آذربایجان شرقی و منا ابراهیمی از کرمانشاه بعنوان برگزیدگان بخش پوستر، جوایز و لوح های خود را دریافت کردند

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط