نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نتایج جشنواره ملّی مداد قرمز
کد مطلب: 1004200 تعداد بازدید: 1020 تاریخ انتشار: 1398/10/10 08:22
چاپ خبر
ارسال
هنرمند دشتستانی مقام دوم جشنواره ملّی مداد قرمز را کسب کرد

تبریز تونز

 

هنرمند دشتستانی مقام دوم جشنواره ملّی مداد قرمز را کسب کرد

 

بوشهر هنرمند کاریکاتوریست دشتستانی موفق به کسب مقام دوم جشنواره مداد قرمز شد.

 

در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای مداد قرمز هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، «ابوالقاسم طحانیان» مقام دوم رشته کارتون را کسب کرد.

این هنرمند جوان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آثار ارسالی خود به این جشنواره عنوان کرد: موضوع اثر من کارکرد هلال‌احمر  بود؛ طرحی از پرچم هلال‌احمر که یک پنجره شده بود و از آسمان شب نوری تابیده بود بر روی یک کودک که در خرابه ای خوابیده و این نور تبدیل به چادر هلال‌احمر شده بود و جای امنی برای آن کودک که لبخند شیرین کودکانه ای بر لب داشت.

طحانیان با بیان اینکه اثر برگزیده کاریکاتور با سبک دیجیتال بوده است، افزود: ان‌شالله این اثر یکی از آثار نمایشگاه انفرادی آینده من در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش تبریز تون به نقل از ایسنا، امسال ۳۴۲ نفر از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه آثاری با محور موضوعات فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی، تسکین آلام بشری در حوادص طبیعی مانند سیل و زلزله، و حوادث انسانی همچون جنگ را به جشنواره مداد قرمز ارسال کردند.

آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای مداد قرمز عصر روز شنبه ۷ دی ماه به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر بلایای طبیعی (شانزدهمین سالگرد زلزله بم)، و در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

لازم به ذکر است که خانم طیبه خلیلی مهر از کرمانشاه رتبه اول بخش کارتون را به خود اختصاص دادند

تبریز تونز

انتشار یافته: 1 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
فرستنده: سهراب خیری1398/10/10   09:31
سلام شما تبریزی ها با اردبیلی ها مشکل دارین خوبه هم زبان ترکی هستیم اسم منو و خانوم هاشمی نژاد که رتبه سوم تقدیر ویژه این جشواره رو کسب کردیم اشاره نکردید واقعا که بیگانه پرست هستین
با سلام . خبر هر طور بوده از منبع همان طور اطلاع رسانی شده است . ایکاش منبع می فرمودین حتما اعمال نظر می شد . موفق باشید .
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط