نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری کارتون فجر در کردستان
کد مطلب: 1004229 تعداد بازدید: 1008 تاریخ انتشار: 1398/11/02 07:44
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال آثار 10 بهمن ماه 1398

تبریز تونز

اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری کارتون فجر در کردستان

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از برگزاری سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر برای سومین سال متوالی خبر داد.

 

علی‌عباس داودنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره‌گیری از این هنر جهانی می‌توان آثاری منطبق با ارزش‌های جامعه اسلامیمان خلق کرد.

 

وی افزود: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای سومین سال متوالی و با استفاده از ظرفیت نخبگان هنر کارتون و کاریکاتور استان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر برگزار می‌کند.

 

داودنیا به محورهای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی, استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، ترامپ و صهیونیسم جهانی و انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی جهانی از جمله محورهای این جشنواره است.

 

وی همچنین به شرایط جشنواره اشاره کرد و گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر 6 اثر ارسال کند و آثارارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد اما می‌توانند منتشر شده باشند.

 

وی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکر شده نسبت به ارسال آثار اقدام نمایند.

 

داودنیا خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 10 بهمن ماه جاری خواهد و تاریخ داوری آثار ۱۱ همین ماه98 بوده و تاریخ اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه نیز دوازدهم خواهد بود.

 

وی افزود: هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی(kurdewaricartoon@gmail.com ) ارسال کنند.

 

داودنیا اظهار کرد: هنرمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس 08733291178 تماس بگیرند

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط