نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
برگزیدگان سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان
کد مطلب: 1004258 تعداد بازدید: 1347 تاریخ انتشار: 1398/11/22 15:13
چاپ خبر
ارسال
برگزیدگان سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان معرفی شدند

تبریز تونز

برگزیدگان سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان معرفی شدند

 

همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی, مراسم پایانی سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان و چهارمین جشنواره استانی فیلم چراغ برگزار شد.

 

به گزارش نوای آبیدر،رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ظهر امروز در مراسم پایانی سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان که با مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی فیلم چراغ به صورت همزمان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد اظهار کرد: حمایت از هنرمندان متعهد و انقلابی وظیفه سازمان بسیج هنرمندان بوده و برپایی اینچنین رویدادهایی به پاس قدردانی از تلاش های این بزرگواران است.

 

 

وی افزود: خوشبختانه طی سه سال متوالی شاهد برگزاری سه دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور در دهه فجر بوده ایم و آثار بسیار زیادی از هنرمندان ایران اسلامی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

 

داودنیا اعلام کرد: امسال 234 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که به اذعان هیات داوران شاهد سطح بسیار خوب آثار بودیم.

 

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ماهیت اصلی جشنواره فیلم کوتاه چراغ با تاکید بر آسیب های اجتماعی است و امروز خطر آسیب های اجتماعی در داخل جامعه بسیار بزرگتر از خطر دشمنان خارجی است.

 

 

علی عباس داودنیا افزود: مخاطبین جهانی تشنه عدالت و تفکر ناب اسلامی هستند و خوشبختانه در اکثر موضوعات تکیه بر سبک زندگی اسلامی ایرانی بوده است.

 

وی از پیشرفت 30 درصدی از لحاظ کمیتی و ارسال 72 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در دوره های آتی با تکیه بر هنر انقلاب اسلامی آثار بیشتری توسط فیلم سازان توانمند کردستانی تولید شود.

 

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج نیز در این مراسم خواستار تلاش مضاعف هنرمندان بسیجی در راستای ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و عملی نمودن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب شد.

 

 

علی محمدپناه گفت: اگر از منظر هنر به انقلابی بودن و انقلابی ماندن بنگریم به این مهم می رسیم که انقلابی بودن سخت نیست بلکه انقلابی ماندن سخت است.

وی افزود: الزامات انقلابی ماندن این است که پایبند به ارزش ها و ارمان های انقلاب است و در این مسیر عبور از خود معنای واقعی انقلابی ماندن است.

 

 

محمدپناه خاطرنشان کرد: رویش های انقلاب اسلامی ایران بسیار بیشتر از ریزش های آن است و این مهم انقلاب مردم ایران را با سایر انقلاب ها متمایز می کند.

 

وی تاکید کرد: امروز برای بیان آرمان های انقلاب نیازمند هنرنمایی هنرمندان هستیم.

 

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در امر بسیج اظهار کرد: حضور هنرمندان در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب بسیار ویژه است و در گام دوم انقلاب نیز نیازمند نقش آفرینی هنرمندان متعهد و انقلابی هستیم.

 

 

محمد پناه افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در وجهی مدیون هنرمندان متعهدی است که با خلق آثار فاخر خویش در برابر توطئه های بزرگ دشمنان ایستاده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و نقش هنرمندان متعهد پر رنگ خواهد بود.

 

 

در ادامه این مراسم از برگزیدگان استانی جشنواره فیلم چراغ و جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر تقدیر به عمل آمد که در جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر محمود برخورداری از ایلام رتبه نخست, محمدرضا حق شناس از کردستان رتبه دوم, محمدعلی خلجی از همدان و محمدرضا عباس پور از گرگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

 

 

همچنین سامان جعفری از کردستان و محمدحسین اکبری از فارس شایسته تقدیر شناخته شدند و از سوی هیات داوران نیز از مبین ساعدی از کردستان تقدیر ویژه شد.

انتشار یافته: 1 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
فرستنده: محمود برخورداری1398/11/24   06:50
سلام خوب هستین وقتتون بخیر
الان خبر اختتامیه سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان رو از سایت تبریز تونز دیدم ...ظاهرا ذکر شده که رتبه نخست و کسب کردم در حالیه که الان متوجه شدم و کسی اطلاع رسانی نکرده بود.
مرسی
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط