نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
توضیحات یک هنرمند درباره یک کارتون از دونالد ترامپ
کد مطلب: 1004262 تعداد بازدید: 689 تاریخ انتشار: 1398/11/26 04:51
چاپ خبر
ارسال
برگزیده دومین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم علی پاک نهاد می باشد

تبریز تونز

 

توضیحات یک هنرمند درباره یک کارتون از دونالد ترامپ

برگزیده دومین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» گفت: کاری که من در این مسابقه بین‌المللی عرضه کردم درباره موضع‌گیری‌هایی است که دونالد ترامپ در بحث محیط زیست و خروج از توافقات بین‌المللی محیط زیست و گاز‌های گلخانه‌ای داشته است.

 

«علی پاک نهاد» کاریکاتوریست و برگزیده دومین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به حضور در دومین دوره این رویداد هنری اظهار داشت: فراخوان این اتفاق از سوی سید مسعود شجاعی در سایت ایران کارتون و صفحات شخصی ایشان منتشر شده بود که مقداری نیز رقم جایزه برای ما وسوسه‌برانگیز بود؛ البته من در دوره قبل این جایزه نیز شرکت کرده بودم اما حائز رتبه نشده بودم.

 

این کاریکاتوریست در توضیح اثر ارسالی خود به این مسابقه گفت: من یک کار موضوعی و یک اثر چهره به این مسابقه ارسال کردم که فکر می‌کردم جزء جایزه‌های اصلی مسابقه ترامپیست قرار گیرند چراکه خیلی وقت صرف خلق آن کرده بودم و با وسواس کار را تولید کردم اما در جشنواره آن نتیجه‌ای که انتظار داشتم اتفاق نیفتاد.

 

وی به حضور هنرمندان 79 کشور دنیا در این مسابقه اشاره کرد و درخصوص موضوع آن عنوان کرد: به‌نظرم موضوع این مسابقه طوری بود که مهم باشد چراکه دونالد ترامپ بخاطر سیاست‌هایی که دنبال می‌کند در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

 

پاک نهاد در توضیح اثر مورد تقدیر گرفته خود در این جایزه تصریح کرد: من در یک کارتون تصویری از ترامپ را نشان داده‌ام که روی تخت خواب است و نقشه جهان را آلوده کرده است.

 

برگزیده دومین دوره مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» گفت: کاری که من در این مسابقه بین‌المللی عرضه کردم درباره موضع‌گیری‌هایی است که دونالد ترامپ در بحث محیط زیست و خروج از توافقات بین‌المللی محیط زیست و گازهای گلخانه‌ای داشته است که موجب نگاه منفی هنرمندان دنیا به‌خصوص کاریکاتوریست‌ها نسبت به او شده است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط