نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
استقبال هنرمندان کارتون کردستان از مسابقه -ما کرونا را شکست می‌دهیم-
کد مطلب: 1004300 تعداد بازدید: 874 تاریخ انتشار: 1399/01/01 02:24
چاپ خبر
ارسال
استقبال هنرمندان کارتون و کاریکاتور کردستان از مسابقه -ما کرونا را شکست می‌دهیم-

تبریز تونز

استقبال هنرمندان کارتون و کاریکاتور کردستان از مسابقه -ما کرونا را شکست می‌دهیم-

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: هنرمندان خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری به صورت جدی در حال خلق آثار متناسب با این جشنواره هستند و چندین اثر از این هنرمندان در این جشنواره به ثبت رسیده است.

 

 امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم»  با دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در این شرایط در کشور ما با استفاده از بسترهای ارتباطی به ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

 

وی با اشاره به حضور اصحاب فرهنگ و هنر در تمامی عرصه‌ها ادامه داد: امروز نیز هنرمندان با درک درست شرایط و در راستای رسالت اجتماعی خود به شیوه‌های مختلف به منظور مقابله با ویروس کرونا وارد میدان شده‌اند.

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در خصوص استقبال هنرمندان کارتونیست از اولین مسابقه بین‌المللی کارتون "ما کرونا را شکست می‌دهیم" گفت: بر اساس اعلام دبیر این جشنواره استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان داخلی و خارجی از این جشنواره صورت گرفته است.

 

 

مرادی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کردستان در حوزه کارتون و کاریکاتور، افزود: هم اکنون کردستان یکی از استان‌های صاحب عنوان در عرصه کاریکاتور کشور به شمار می‌رود و این مهم را می‌توان در راستای درخشش هنرمندان کارتونیست کردستان در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی به خوبی مشاهده کرد.

 

وی ادامه داد: هنرمندان خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری به صورت جدی در حال خلق آثار متناسب با این جشنواره هستند و چندین اثر از این هنرمندان در این جشنواره به ثبت رسیده است.

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  ضمن دعوت از هنرمندان کارتونیست کردستانی برای حضور پرشور در این مسابقه بین المللی، اظهار کرد: انتظار می‌رود که هنرمندان کردستانی بار دیگر با حضور قابل توجه در این مسابقه هم جایگاه استان را در این عرصه ارتقاء دهند و هم اینکه رسالت و نقش اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

 

لازم به یادآوری است: فراخوان مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور "ما کرونا را شکست می‌دهیم" ۱۱ اسفندماه منتشر شد و هنرمندان تا ۱۱ فروردین ۹۹ فرصت دارند با ارسال اثر به پست الکترونیک coronacontest@gmail.com  دراین مسابقه شرکت کنند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط