نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
هیأت داوران خارجی مسابقه کارتون کرونا مشخص شدند
کد مطلب: 1004341 تعداد بازدید: 794 تاریخ انتشار: 1399/02/05 10:28
چاپ خبر
ارسال
هیأت داوران خارجی مسابقه کارتون کرونا مشخص شدند

تبریز تونز

هیأت داوران خارجی مسابقه کارتون کرونا مشخص شدند

 

دبیر اولین مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» اعلام کرد هیأت داوران خارجی این مسابقه از بین هنرمندان ۵ کشوری که در دنیا در کاریکاتور و کارتون صاحب‌نام هستند، انتخاب شدند.

 

سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر اولین مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» از انتخاب هیأت داوران خارجی این مسابقه خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: هیأت داوران خارجی «ما کرونا را شکست می دهیم» از بین ۵ کشور چین، ترکیه، روسیه، برزیل و صربستان انتخاب شدند که هنرمندان کاریکاتوریست مطرحی در جهان دارند.

 

وی اضافه کرد: اسامی این داوران عبارتند از: اری اوزبک از ترکیه به عنوان رئیس هیأت داوران و کارتونیست و نویسنده، لیوی وانگ رئیس انجمن بین‌المللی کارتون و انیمیشن در چین، نیکلاو ورونتسوف از روسیه کارتونیست و تصویرساز کتاب‌های کودکان و مارسیو لیته از برزیل کارتونیست و رئیس سایت برزیل کارتون.

 

شجاعی طباطبایی همچنین از اضافه شدن یک داور ایرانی به ترکیب داوران خبر داد و بیان کرد: علاوه بر محمدحسین نیرومند، بهرام عظیمی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی، سلمان مهذبیه هنرمند کارتونیست و مسئول تولیدات فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به عنوان نماینده‌ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ترکیب داوران ایرانی اضافه شد.

 

دبیر اولین مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» همچنین با اشاره به آمار هنرمندان حاضر از کشورهای مختلف در مسابقه گفت: ۴۳۶ هنرمند ایرانی، ۸۲ هنرمند ترکیه‌ای، ۷۲ هنرمند چینی، ۷۵ هنرمند هندی، ۷۰ هنرمند اندونزیایی، ۴۸ هنرمند برزیلی، ۳۰ هنرمند روسی، ۲۶ هنرمند صربستانی و ۲۵ هنرمند اوکراینی در مسابقه شرکت کردند.

 

به گزارش تبریز تون به نقل از مهر، پس از ۴۰ روز بعد از اعلام فراخوان مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» هنرمندان کاریکاتوریست ۸۸ کشور در این مسابقه شرکت کردند. از میان آثار رسیده ۲۱۸۸ اثر در مدت ۲۸ روز در سایت ایران کاریکاتور به نمایش درآمد که در این بازه زمانی یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر از این آثار دیدن کردند. این آثار علاوه‌بر سایت ایران کاریکاتور در صفحه مجازی مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیز نمایش داده شد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط