نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
100 کارتون برتر 12 مین جشنواره بین المللی کارتون دون کیشوت انتخاب شدند
کد مطلب: 1004348 تعداد بازدید: 837 تاریخ انتشار: 1399/02/09 02:16
چاپ خبر
ارسال
100 کارتون برتر 12 مین جشنواره بین المللی کارتون دون کیشوت انتخاب شدند

تبریز تونز

100 کارتون برتر 12 مین جشنواره بین المللی کارتون دون کیشوت انتخاب شدند

دوازدهمین مسابقه بین المللی کارتون دون کیشوت با عنوان "نه به خشونت علیه زنان!" برگزار شد . در این رویداد  رئیس انجمن فکر و آموزش استانبول؛ صدیف تنیم و همچنین  مشاور بین المللی ارتباطات؛ الیف Özer و  تمام اعضای کمیته انتخاب اولیه آثار و کمیته اصلی انتخاب از زنان تشکیل شده اند. هدف ما متوقف کردن خشونت علیه زنان در سراسر جهان ، دفاع از حقوق زنان و برابری جنسیتی است

روند انتخاب آثار چگونه بوده است ؟

در این دوره 394 کارتونیست از 62 کشور جهان با 1040 اثر شرکت نموده اند. کمیته اولیه انتخاب آثار شامل فرزانه وزیری تبار و شیرین قلی پور از ایران و آلپار از ترکیه هستند . در این دور به اثاری که با خشونت بر علیه زنان مخالف هستند و از حقوق زنان دفاع  می کنند و تصویر زنان قوی را نشان می دهند امتیاز داده شده است .  

کاریکاتوریست از 62 کشور جهان با مجموع 1.040 کارتون در مسابقه ما شرکت کرده اند. اعضای کمیته قبل از انتخاب ، فرزانا ویزیر کار (ایران) ، شیرین قلیپو (ایران) و اصلی آلپار (ترکیه) موفق به شناسایی 100 فینالیست از میان 1.040 کارتون با امتحانات کامل شده اند. مهمترین نکته در مدارک تحصیلی به شرح زیر است: تصمیم گرفته شده است به کارهایی که با خشونت مخالف هستند ، از حقوق زنان دفاع کند و تصویر زنان قوی را منعکس کند ، نه خشونت علیه زنان. دومین اعلامیه ما ، یک ماه قبل از پایان مسابقه ، کارتون های مرتبط را وارد بازار کرد

در این دوره پوششی بر روی امضا اثار برای جلوگیری از تاثیر بر انتخاب اثار بگذاریم تا روند انتخاب مثبت و بدون غرض ورزی باشد .

نتایج چه موقع مشخص خواهد شد ؟

به مدت 3 هفته آثار در سایت و شبکه های اجتماعی به نمایش در خواهد آمد . لطفا در صورت مشابهت و یا سرقت هنری و کپی بودن اثار ، جشنواره را مطلع نمایید . پس از این مدت مراسم با توجه به شرایط بیماری اعلام زمان خواهد شد .

ما از کارتونیست هایی که در این مبارزه بین المللی برابری جنسیتی و ازهمه کسانی که از این سازمان حمایت کرده اند ، تشکر بی پایان خود را به استحضار برسانیم.

 

بریا مشاهده اثار کلیک نمایید

 

 

 

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط