نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
دو نمایشگاه مجازی تصویرگری و کاریکاتور کتاب در استان کردستان
کد مطلب: 1004568 تعداد بازدید: 916 تاریخ انتشار: 1399/08/22 00:02
چاپ خبر
ارسال
: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد

تبریز تون

دو نمایشگاه مجازی تصویرگری و کاریکاتور کتاب در استان کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی دو نمایشگاه مجازی با عناوین نمایشگاه «تصویرگری کتاب کردستان» و «کتاب به وقت کارتون و کاریکاتور» همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در این استان خبر داد.

عبیدالله رستمی با تشریح برنامه‌های هفته کتاب 99 به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از تاریخ ٢٤ تا ٣٠ آبان در استان کردستان با ویژه برنامه‌های ترویجی کتاب و کتابخوانی آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این دوره از هفته کتاب، با توجه به شرایط حاصل از ویروس کرونا، کلیه برنامه‌ها با بهره مندی از شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی اجرا می‌شود، افزود: برپایی دو نمایشگاه مجازی تصویرگری کتاب کردستان و کتاب به وقت کارتون و کاریکاتور در کنار تجلیل از فعالان حوزه کتاب از برنامه‌های محوری این هفته است.

 

 رستمی با اشاره به شعار امسال تحت عنوان «دانایی؛ مانایی» گفت: طرح پاییزه فروش کتاب با تخفیف ٢٠درصد از سوی 46 کتابفروشی سطح استان نیز در این هفته اجرا می‌شود و دوستداران کتاب در استان می‌تواند با ارایه کد ملی تا سقف ٢میلیون ریال در این طرح کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با ضروری خواندن افزایش سرانه مطالعه کتاب در استان افزود: در این هفته شبکه‌های اجتماعی میزبان فعالان کتاب در قالب گفتگوهای زنده اینترنتی خواهند بود.

 

وی همچنین از اهدای کتاب در سطح استان از جمله باشگاه موفق کتابخوانی و کانون‌های ترویج فرهنگ کتاب در این هفته نام بر

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط