نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نشست و رونمایی مجموعه -تهران از منظر هنرمندان- صد سال کاریکاتور درتهران
کد مطلب: 1004572 تعداد بازدید: 625 تاریخ انتشار: 1399/08/24 00:02
چاپ خبر
ارسال
نشست و رونمایی مجموعه -تهران از منظر هنرمندان- صد سال کاریکاتور درتهران

تبریز تون

نشست و رونمایی مجموعه -تهران از منظر هنرمندان- صد سال کاریکاتور درتهران

سری اول مجموعه کتب سده

 

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از شش کتاب پیرامون سرمایه های نمادین تهران با عنوان تهران از منظر هنرمندان رونمایی خواهد شد.

 

انتشارات علمی و فرهنگی با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران شش عنوان کتاب از مجموعه کتب سده رونمایی کرده و به بهانه آن، به تهران از منظر هنرمندان خواهد پرداخت.

 

مجموعه کتب سده، که حاصل همکاری انتشارات علمی و فرهنگی و‌ مرکز ارتباطات شهرداری تهران است، به تقویت هویت تهران و کسانی که در شکل گیری این هویت نقش برجسته ای داشته اند، در بازه زمانی یک صد ساله پرداخته و شامل « #صد_سال_نقاشی_در_تهران»، « #صد_سال_عکاسی_مناظر_شهری »، « #صد_سال-گرافیک_در_تهران »، « #صد_سال_کاریکاتور_در_تهران »، « #صد_سال_شعر_در_تهران » و « #صد_سال_نویسندگی_در_تهران » است، به دنبال معرفی افرادیست که در شکل گیری تصویر و برند امروز تهران نقش داشته اند.

در مقدمه این مجموعه آمده است :

این مجموعه «گامی است که شاید نقطه شروع آن را بتوان ثبت و معرفی این سرمایه‌های نمادین و تأثیرگذار برشمرد. شخصیت‌ها و آثاری که بر بستر شهر یا متأثر از این شهر به وجود آمده و بالیده‌اند و امروز میراث و سرمایه‌ای هستند که برای فرزندان ماست و بخش مهمی از هویت و تاریخ شهر و کشور ما را نمایندگی می‌کنند.»

سلسله نشست های تهران از منظر هنرمندان محدود به این شش کتاب نخواهد بود و در ادامه با عنوان‌های دیگر و منظرهای دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

این نشست ها به صورت مجازی و بدون حضور حضار در استدیو انتشارات علمی فرهنگی برگزار شده و از طریق شبکه شهر و آپارات و دیگر پلتفرمهای مجازی پخش خواهد شد

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط