نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
پایان داوری مسابقه -فلسطین تنها نیست-
کد مطلب: 1004648 تعداد بازدید: 754 تاریخ انتشار: 1399/10/19 00:04
چاپ خبر
ارسال
داوری مسابقه بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» در سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر به پایان رسید

تبریز تون

پایان داوری مسابقه -فلسطین تنها نیست-

 

داوری مسابقه بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» در سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر به پایان رسید. نتایج داوری ماه آینده اعلام خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، فراخوان مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «فلسطین تنها نیست» مهرماه امسال از سوی حوزه هنری منتشر شد. طبق اعلام این فراخوان، مهلت ارسال آثار به این رویداد ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) اعلام شده بود که تا ۳۰ آذرماه تمدید شد، به همین علت زمان داوری آثار هم از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه به هفته سوم دی‌ماه موکول شد.

 

سیدمسعود شجاعی طبطبایی دبیر هنری مسابقه «فلسطین تنها نیست» با اعلام پایان داوری آثار در روز سه شنبه ۱۶ دی ماه گفت: این داوری توسط دو تیم داوری خارجی (کریستینا برنازانی از ایتالیا، ایزابلا کوالسکا ویسزورک از لهستان، روسم از مالزی، لوییس کارلوس فرناندز از برزیل) به صورت مجازی صورت گرفت و داوران ایرانی (سیدمسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی، مسعود ضیایی زردخشویی، محمد خزایی و عباس ناصری) به صورت حضوری در محل واحد تجسمی حوزه هنری آثار را طی یک روز ( از ۹ صبح و تا ۹ شب) ارزیابی کردند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه تلاش زیادی برای آماده‌سازی و چاپ کاتالوگ ۴۰۰ صفحه‌ای این رویداد در حال انجام است و فرآیند طراحی، گرفتن فیپا و چاپ با کیفیت کتاب در زمان پیشنهادی یعنی ۲۹ دی ماه «روز غزه» میسر نیست، نتایج مسابقه در نخستین فرصت ممکن به اطلاع هنرمندان خواهد رسید. در این مسابقه، هنرمندانی از ۶۵ کشور حضور داشتند.

 

دبیر هنری مسابقه «فلسطین تنها نیست» خاطرنشان کرد: در هر بخش ۲۰ فینالیست داشتیم که ۳ برگزیده انتخاب شدند و جوایز ۲ هزار، ۱۵۰۰ و هزار یورویی را دریافت می‌کنند؛ همچنین در هر بخش  از ۵ شرکت‌کننده هم تقدیر خواهد شد.

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط