نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
چرا روی خط قرمز
کد مطلب: 1000005 تعداد بازدید: 10179 تاریخ انتشار: 1393/07/05 23:15
چاپ خبر
ارسال
خط قرمز برای کسانی هست که میخواهند پیغامهای خود و مشکلات عدم دریافت جوایز خود از جشنواره ها و مسابقات و .... اعلام کنند تا سایت تبریز تونز پیگیر مطالبات انها و جواب دهی در این سایت باشد.

بسیاری از مسابقات و جشنواره ها  که در عالم کاریکاتور قارچ گونه گسترش پیدا کرده و بسیاری از اینها پس از برگزاری و رسیدن به اهداف خود اعم از جمع آوری ارشیوی بزرگ از آثار کارتونیستهای عزیز جهت استفاده در پروژه های متفاوت ، دیگر خود را مقید به رعایت اصول قراردادی برگزاری جشنواره نمیدانند.

در این صفحه تیم تبریز تونز در نظر دارد افرادی که به هر علت از عدم دریافت مطالبات خود مشکل دارند با ارائه مدارک به این سایت منتظر پیگیری مستمر این گروه باشند.

منتظر شما هستیم

 

تبریز تونز

انتشار یافته: 5 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 6
فرستنده: احسان1393/09/19   21:31
با سلام . چند وقت پیش مسابقه عکس و کاریکاتوری از طرف کارخانه مس سرچشمه کرمان برگزار شد با عنوان ایمنی در کار. من واسه جشنواره شون کار فرستادم. ولی با گذشت ماه ها از اون هیچ خبری از نتایج و حتی برگزاری جشنواره نشده. با ایمیلشون تماس گرفتم جواب ندادن. با شماره ای که دادن و مربوط به روابط عمومی شرکت هست هم تماس گرفتم " در شبکه موجود نبود " .... امکان داره شما پیگیری کنید؟؟ ممنون.
در این رابطه با مرکز مربوطه تماس گرفتیم و گفتند که جشنواره تا اسفند ماه تمدید شده البته در روزهای آتی نیز پیگیری خواهیم نمود . با تشکر
فرستنده: احسان1393/12/25   00:40
با سلام این جشنواره ایمنی در کار چی شد بالاخره؟؟امروز 25 اسفند 93 هست!!!
در ضمن خواستم بپرسم مسابقه فرزند بیشتر زندگی شادتر چی شد نتایجش؟؟
فرستنده: یکی از برنده ها1394/06/01   04:19
جوایز جشنواره مطبوعات چی شدن؟
چرا کسی پیگیر نیست؟
با سلام . سایت تبریز تونز سوالات شما را به نظر برگزار کنندگان این جشنواره خواهد رساند . این جشنواره از طرف خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است . لطفا مستندات برنده بودنتان را برای ارائه بفرستید تا در اسرع وقت بدان رسیدگی و پیگیری های لازم انجام شود با تشکر .
فرستنده: کارتونیست1394/06/01   10:35
سلام . جشنواره کارتون تبریز 2 ساله که کاتالوگ چاپ نمیکنه برخلاف فراخوان شون . اگر هم چاپ شده بدست بنده نرسیده که جزو منتخبین بوده ام . لطفا پیگیری نمایید .
با سلام . متاسفانه سایت تبریز تونز در امور داخلی انجمن کاریکاتور تبریز مداخله ای نمی کند و مسئولیت برگزاری و چاپ جشنواره بر عهده این انجمن می باشد . با این حال از این تریبون در خواست شما به نمایش گذاشته می شود .
فرستنده: احسان1395/07/24   23:49
با سلام . چند وقت پیش مسابقه عکس و کاریکاتوری از طرف کارخانه مس سرچشمه کرمان برگزار شد با عنوان ایمنی در کار. من واسه جشنواره شون کار فرستادم. ولی با گذشت ماه ها از اون هیچ خبری از نتایج و حتی برگزاری جشنواره نشده.مسابقه مربوط به سال 93 هست.الان 95 هستیم.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط