نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نتايج مسابقه سراسري كاريكاتور نيمرخ
کد مطلب: 1000507 تعداد بازدید: 1971 تاریخ انتشار: 1393/11/11 12:40
چاپ خبر
ارسال
نتايج مسابقه سراسري كاريكاتور نيمرخ اعلام شد.

تبریز تونز به نقل از شیراوژن:

نتايج مسابقه سراسري كاريكاتور نيمرخ اعلام شد.

هيئت داوران مسابقه سراسري كاريكاتور نيمرخ متشكل از آقايان بهرام ارجمندنيا، مرتضي آذرخيل و حميدرضا مسيبي پس از بررسي و گفتگوهاي دقيق، نتايج مسابقه را به شرح زير اعلام داشتند كه برندگان طي مراسمي در تاريخ نهم بهمن 1393 در محل فرهنگ‌سراي آفتاب در تهران جوايز خود را دريافت كردند:

 

تبریز تونز

مقام اول: (لوح تقدير و مبلغ يك ميليون و دويست هزار تومان) آقاي پويا عبدلي از كرمانشاه، به دليل انتخاب سوژه‌اي خاص از موضوع احترام به سالمندان و رعايت حقوق شهروندي ايشان و اجراي بسيار مناسب و قوي.

 

تبریز تونز

مقام دوم: (لوح تقدير و مبلغ هفتصد هزار تومان) آقاي جواد تكجو از لاهيجان، به خاطر ايجاد فضايي با طنز سنگين و سوژه ‌اي بومي بااجراي مناسب و بهره‌مندي از اغراق در پروراندن سوژه

 

تبریز تونز

مقام سوم: (لوح تقدير و مبلغ پانصد هزار تومان) آقاي مهدي عزيزي از ارا ك، به دليل نگاه خلاقانه و اجراي كاملا هماهنگ و تأثيرگذار و فرم‌گرا و همچنين پرداختن مستقيم به يكي از مقوله‌هاي اخلق شهروندي در محيط هاي عمومي.

 

تبریز تونز

مقام چهارم: (لوح تقدير و مبلغ سيصدهزار تومان) آقاي داريوش مهردلان از بجنورد، به دليل بار بالاي گرافيكي و استفاده‌ي صحيح از رنگ و پرهيز از پيچيدگي هاي بصري در انتقال مفهوم رعايت قوانين رانندگي.

 

تبریز تونز

مقام پنجم: (لوح تقدير و مبلغ سيصد هزار تومان) طيبه خليلي مهر از كرمانشاه،  به خاطر تركيب بندي مناسب و در خدمت سوژه و ساخت و پرداخت تأثير گذار بصري با موضوع نظافت شهري.

 

تبریز تونز

مقام ششم: (لوح تقدير و مبلغ سيصد هزار تومان) آقاي محمود نظري از همدان، به دليل ايجاد فضاي جذاب بصري و به چالش كشيدن مسئله دفع و جمع آوري زباله

 

تبریز تونز

مقام شايسته تقدير: احسان گنجي از دهدشت. به منظور پرداختن مستقيم به موضوع اخلاق شهروندي و نكوهش برتري طبقاتي بر اساس ثروت.

 

تبریز تونز

مقام شايسته تقدير: محمدرضا ثقفي از كرج. به سبب استفاده تأثير گذار از طنز در پرداختن به مقوله قناعت و شاد بودن.

 

تبریز تونز

مقام شايسته تقدير: سميه شوقي از مشهد. به دليل برخورد ظريف با موضوع آموزش شهروندي و بهره مندي مناسب از كنتراست عوامل بصري در خلق اثر

 

تبریز تونز

مقام شايسته تقدير: محمود آزادنيا از مشهد. به خاطر نگاه ويژه به قشر نابينايان به عنوان بخشي از اقشار خاص جامعه و اهميت رعايت حقوق شهروندي آنها.

تبریز تونز به تمامی این هنرمندان تبریک عرض می نماید .

 

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط