نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
آغاز فعالیت گروه کارتونیستهای مطبوعاتی کشور " پرس تونز"
کد مطلب: 1000511 تعداد بازدید: 2212 تاریخ انتشار: 1393/11/11 21:44
چاپ خبر
ارسال
گروه کارتونیستهای مطبوعاتی کشور تحت عنوان " پرس تونز"

تبریز تونز

به میمنت و مبارکی نخستین گروه کارتونیستهای مطبوعاتی کشور تحت عنوان " پرس تونز"

فعالیت خود را آغاز کرد.

این گروه که تحت حمایت خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز نموده است متشکل از کارتونیستهای فعال در حیطه مطبوعات استان آذربایجان شرقی بوده و در آینده نزدیک به صورت یک گروه بین المللی نیز فعالیت خواهد نمود. مسئولیت گروه برعهده فرهاد رحیم قراملکی بوده و هیئت موسس آن را آقایان فرهاد رحیم قراملکی(موسس گروه)،علیرضا فرساد(عضو هیئت موسس)،داود دلدار(عضو هیئت موسس) تشکیل می دهند.

از فعالیت های این گروه می توان به چاپ آثار در مطبوعات و رسانه ها،برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های تخصصی کاریکاتور،برگزاری نمایشگاه های گروهی و انفرادی در داخل و خارج از کشور،برگزاری جشنواره های تخصصی کاریکاتور و... اشاره کرد.

تاکنون تعدادی از هنرمندان کارتونیست فعال مطبوعاتی از شهرستان های دیگر نیز به عضویت این گروه در آمده و در حال حاضر 25 نفر ازفعالان کارتون و کاریکاتور مطبوعات اعضای این گروه را تشکیل می دهند.

علاقه مندان به عضویت در این گروه می توانند با مسئول گروه (فرهاد رحیم قراملکی) و یا علیرضا فرساد( مدیر هماهنگی گروه) تماس گرفته و با توجه به شرایط گروه ،در خواست عضویت نمایند. لازم به ذکر است که هیچ حق عضویتی از اعضا دریافت نخواهد شد.

ما مشتاق حضور دوستان در جمع صمیمی خود هستیم.

09149950897

پرس تونز

گروه کارتونیستهای خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی

 

 

 

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط