نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
مصاحبه با شبکه تلویزیونی آلمان ZDF
کد مطلب: 1000526 تعداد بازدید: 2723 تاریخ انتشار: 1393/11/16 05:08
چاپ خبر
ارسال
مصاحبه با شبکه تلویزیونی آلمان /درباره مسابقه هولوکاست

تبریز تونز

تبیرز تونز به نقل از resisart:

مصاحبه با شبکه تلویزیونی آلمان /درباره مسابقه هولوکاست

مسعود شجاعی طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین المللی کاریکاتور هولوکاست، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آلمان اظهار داشت:

در وهله اول با توجه به شایعات زیادی که در مورد این مسابقه به دروغ انجام شده است ،باید گفت، ما به دنبال نفی هولوکاست نیستم، چیزی که در حال حاضر در تیتر بسیاری از رسانه های غربی و صهیونیستی شاهدیم، در عین حال با یهود ستیزی نیز مخالفیم، ما در جامعه ای زندگی می کنیم که هموطنان کلیمی ما نماینده در مجلس ایران دارند،در واقع ما سوالاتی را پیرامون آزادی بی حد وحصری که دنیای غرب به آن اشاره دارد، مطرح کرده ایم، جایی که غرب در عمل در خلاف جهت آن حرکت می کند، بسیاری از محققین برجسته دنیا به جرم تحقیق درباره آمارهولوکاست دستگیر، زندانی و جریمه می شوند، اما غرب اجازه می دهد نسبت به پیامبرگرامی اسلام هر توهینی روا داشته شود!

نکته دوم اینکه چرا تاوان هولوکاست را باید مردم مظلوم فلسطین بدهند، مردمی که هیچ نقشی در جنگ جهانی دوم نداشتند فقط به دلیل آنکه صهیونیست ها به دنبال ارض موعود بودند، میلیون ها نفر از آنان کشته و آواره شدند. اساسا چرا از خاک آلمان که مسبب جنگ جهانی دوم بوده است، زمینی در اختیار صهیونیست ها قرار نگرفت؟

نکته سوم اینکه ما به دنبال هولوکاست های معاصرهستیم، نظیر هولوکاست اتمی، هولوکاست در غزه، عراق، سوریه، نیجریه، افغانستان و...

بنابر این غربی ها در چالش جدید طرح آزادی بیان دنبال راه گریزی هستند، که در تیترهای نادرست خبرگزاری ها با عنوان نفی هولوکاست، یهودستیزی و نئو نازیسم خودنمایی می کند.

این مصاحبه در محل خانه کاریکاتور ایران در روز چهارشنبه پانزدهم بهمن صورت گرفت.

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط