نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
مراحل برگزاری دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا».
کد مطلب: 1000559 تعداد بازدید: 1791 تاریخ انتشار: 1393/11/27 00:25
چاپ خبر
ارسال
مراحل برگزاری دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا».

تبریز تونز

تبریز تونز به نقل از resisart

مراحل برگزاری دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا».

«سیدمسعود شجاعی طباطبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس در خصوص مراحل برگزاری دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» اظهار داشت: بخش هنرهای تجسمی این جایزه در سه حوزه عکس، کاریکاتور و پوستر برگزار شد که در مجموع هنرمندان بین‌المللی بیش از 4 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

وی درباره تفکیک آثار ارسالی، گفت: در بخش پوستر 1800 اثر، کاریکاتور 1200 اثر و بخش عکس بیش از 1000 اثر دریافت کردیم که داوری آثار در این سه بخش انجام گرفته است.

شجاعی‌طباطبایی با اشاره به داوری کاریکاتورهای ارسالی به جشنواره، بیان داشت: در بخش کاریکاتور محمدحسین نیرومند، مازیار بیژنی و بنده حضور داشتیم؛ 3 اثر برنده جوایز اصلی شدند و 10 اثر هم شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: در بخش عکس سیدعباس میرهاشمی، محمد حسین حیدری و یوسف گرامی داوری کردند. در این بخش 4 نفر برنده جایزه اصلی شدند.

شجاعی‌طباطبایی خاطرنشان کرد: مسعود نجابتی، حمید شریفی‌آل هاشم و احمد قلی‌زاده از داوران بخش پوستر بودند. در این بخش سه اثر برنده جایزه اصلی شد و به 7 اثر لوح شایسته تقدیر تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آیین اختتامیه دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» 7 اسفند ماه در یکی از مراکز فرهنگی تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» با محوریت استکبار ستیزی با حمایت و همت خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، شبکه نصر‌ تی‌وی، حزب‌الله سایبر و سازمان فضای مجازی سراج برگزار شده است.

آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش اصلی و جانبی بررسی شد که بخش‌ اصلی با محوریت عکس، پوستر و کاریکاتور و در بخش جانبی شامل مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ و نرم افزارها و اپلیکشن‌های موبایل است.

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط