نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
فراخوان دومین مسابقه فصل کارتون با موضوع تولید و نقش صنایع در توسعه کشور
کد مطلب: 1005844 تعداد بازدید: 642 تاریخ انتشار: 1400/04/23 11:21
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مرداد

تبریز تون

 

فراخوان دومین مسابقه فصل کارتون با موضوع تولید و نقش صنایع در توسعه کشور

 

فراخوان دومین مسابقه کاریکاتور فصلی خانه کاریکاتور اصفهان با نام «فصل کارتون» منتشر شد. شرکت فولادمبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی خود در این رویداد با حوزه هنری استان اصفهان همکاری داشته و «دردسرهای تولید و کارآفرینی» و «نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور» موضوعات اصلی و ویژه این مسابقه است.

 

به گزارش تبریز تون به نقل از ایراسین؛ مسابقه فصلی خانه کاریکاتور اصفهان با عنوان «فصل کارتون۲» با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و با حمایت شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت برگزار می شود.

 

عنوان بخش اصلی این مسابقه «دردسرهای تولید و کارآفرینی» با ریزموضوعات مشکلات صنایع و تولیدکننده ها (تحریم؛ تورم؛ قاچاق و ...)، موانع پیش روی تولیدکنندگان و کارآفرینان، استفاده از رانت و پارتی برای واردات بی رویه، نقش کارآفرینان در رونق اقتصادی است. همچنین موضوع بخش ویژه این مسابقه «نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور» است و جایزه ویژه صنعت را به همراه خواهد داشت.

 

مسابقه «فصل کارتون۲»ویژه اعضا خانه کاریکاتور اصفهان برگزار می شود؛ اما هنرمندان دیگر شهرها نیز می توانند به عنوان مهمان در این مسابقه حضور یابند.

 

تکنیک و تعداد آثار در این مسابقه، آزاد است و اندازه آثار حداقل 4A، فرمت JPG، رزلوشن ۳۰۰ DPI است. گفتنی است آثاری که قبلا جایزه گرفته اند و یا منتشر شده باشند، فقط دربخش نمایشگاهی راه پیدا می کنند.

 

به همراه آثار باید نام کامل، شماره تماس ثابت و همراه در یک فایل نوشتاری ارسال شود.

 

از آثار برتر جشنواره نسخه هایی در قالب موشن نیز ساخته خواهد شد.

 

شرکت کننده با ارسال اثر می پذیرد که دبیرخانه جشنواره حق استفاده نمایشگاهی و انتشار آثار در فضاهای مجازی و حقیقی را خواهد داشت.

 

جوایز مسابقه «فصل کارتون۲»برای نفر اول ۳۰ میلیون ریال و نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال تعیین شده است.

 

آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تلگرامی و اینستاگرام ESFAHANCARTOON@ مراجعه کنند.

 

علاقه مندان همچنین می توانند آثار خود را برای شرکت درمسابقه «فصل کارتون» به آدرس esfahancartoon@gmail.com  ارسال کرده و در قسمت موضوع ایمیل قید کنند که مربوط به جشنواره «فصل کارتون ۲ اصفهان» است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط