نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
انتشار فراخوان مسابقه فصل کارتون ۳
کد مطلب: 1009022 تعداد بازدید: 558 تاریخ انتشار: 1400/10/25 18:55
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال آثار 20 اسفند 1400

تبریز تون

انتشار فراخوان مسابقه فصل کارتون ۳

فراخوان سومین مسابقه فصلی خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان با عنوان «فصل کارتون ۳» و با شعار «با عمل، امید بسازیم» منتشر شد.

 

به گزارش تبریز تون به نقل از ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، خانه کاریکاتور حوزه هنری سومین مسابقه فصلی خود با نام «فصل کارتون ۳» ویژه کاریکاتوریست‌ها را منتشر کرد.

 

با توجه به اینکه سازمان جهانی بهداشت امسال به‌مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی، شعار «با عمل، امید بسازیم» را انتخاب کرده است، مسابقه فصل کارتون ۳ نیز با همین شعار برگزار می‌شود.

 

پیام پورفلاح، مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان در این خصوص، اظهار کرد: انتخاب شعار «با عمل، امید بسازیم» یادآور این است که برای خودکشی جایگزین وجود دارد و هدف آن، ایجاد اعتماد و تابیدن نور و روشنایی در همه ماست که بدانیم همه اقدامات ما چه کوچک و چه بزرگ ممکن است برای کسانی که در حال مبارزه با خودکشی و شرایط سخت هستند، امید ایجاد کند.

 

وی افزود: خودکشی پدیده‌ای ویرانگر است و تأثیر عمیقی بر اطرافیان می‌گذارد، ولی معمولاً پیشگیری از آن امکان‌پذیر است و شما نقشی کلیدی در پیشگیری از خودکشی دارید. از طریق عمل و اقدام مؤثر، می‌توانید برای کسی که در تاریک‌ترین لحظات زندگی خود به سر می‌برد، تغییر ایجاد کنید.

 

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان بیان کرد: همه ما به‌عنوان عضوی از جامعه، یک والد، یک دوست، یک همکار و یک همسایه، می‌توانیم از کسانی که بحران خودکشی را تجربه می‌کنند و یا از افسردگی رنج می‌برند، حمایت کنیم و چراغی برای عبور از تاریکی باشیم.

 

وی در خصوص مقرارت این فراخوان، گفت: شرکت برای تمام هنرمندان و علاقه‌مندان در این فراخوان آزاد است و تکنیک آزاد و تعداد اثر نیز محدودیتی ندارد.

 

پورفلاح ادامه داد: اندازه آثار باید حداقل A۴، فرمت JPG و رزولوشن ۳۰۰ dpi باشد و آثاری که پیش از این جایـــزه کسب کرده باشند، فقط به بخش نمایشـگاهی راه پیـدا می‌کننــد. علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به آدرس esfahancartoon@gmail.com ایمیل کنند و در قسمت موضوع ایمیل باید عبارت «مربوط به جشنواره فصل کارتون ۳» قید شود.

 

وی اضافه کرد: همــراه آثـار باید نام کامل، شمــاره تماس ثابت و شهر محل سکونت ارسال شود، از آثار برتر جشنواره نیز نسخه‌هایی در قالب موشن ساخته خواهد شد. جوایز این مسابقه برای نفر اول سی میلیون ریال، نفر دوم بیست میلیون ريال، نفر سوم ده میلیون ريال و جایزه ویژه گروه روانشناسی و جامعه‌شناسی نیز پانزده میلیون ریال است.

 

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: فایل‌هایی برای توضیح بیشتر موضوع در کانال اطلاع‌رسانی و وب‌سایت قرار می‌گیرد، همچنین کارگاه‌هایی با حضور متخصصان برای فهم بهتر این پدیده برگزار خواهد شد.

اخرین مهلت ارسال اثار 20 اسفند 1400 

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط