نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نصب 40 لایت‌باکس از زیبانگاری «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» از هنرمندان کارتونیست تبریزی
کد مطلب: 1000950 تعداد بازدید: 2000 تاریخ انتشار: 1394/04/03 13:20
چاپ خبر
ارسال
سعید داوری، سعید رحیمی، داوود دلدار، علیرضا فرساد و رحیم قراملکی، از هنرمندان جوان ، در اجرای زیبانگاری «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» همکاری داشته‌اند

تبریز تونز

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز خبر داد؛

نصب 40 لایت‌باکس از زیبانگاری «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» / فضاسازی‌های‌ متنوع در ماه‌مبارک‌رمضان

تبریز تونز به نقل از شهریارنیوز: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از نصب 40 لایت‌باکس دو رویه از زیبانگاری «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» خبر داد.

به گزارش شهریار، میراعتماد عمادی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: همزمان با ماه قرآن، زیبانگاری آیه شریفه‌ «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» توسط گروهی از هنرمندان و طراحان جوان و توانمند، طراحی و اجرا شده و در قالب 40 لایت‌باکس دو رویه، در سطح شهر نصب می‌شود.

عمادی ادامه داد: تابلوهای اجرا شده، از آثار برگزیده تایپوگرافی «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» بوده و سال گذشته، در نمایشگاه پوسترهایی از این آیه مبارکه در مسکو به نمایش درآمده است.

وی با تاکید بر این‌که تبلیغات شهری کلان‌شهر تبریز، مصمم به بهره‌گیری ازظرفیت‌های هنری شهر است، تاکید کرد: برنامه های فضاسازی در سطح شهر، نیازمند حرکت های جدید است و این امر نیز جز با بهره‌گیری از ذوق و هنر جوانان ممکن نخواهد بود.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، استفاده از آیات، احادیث، اشعار و ادعیه در قالب طراحی‌های متنوع و بدیع را از دیگر اقدامات فضاسازی شهرداری تبریز در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

عمادی تاکید کرد: فضاسازی شهری در ماه مبارک رمضان، با فرارسیدن نیمه رمضان ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) با فضاسازی‌های با طراحی‌های متنوع‌تری پیگیری خواهد شد.

گفتنی است سعید داوری، سعید رحیمی، داوود دلدار، علیرضا فرساد و رحیم قراملکی، از هنرمندان جوان شهرمان، در اجرای  زیبانگاری «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» همکاری داشته‌اند.

 

تبریز تونز

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط