نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کارتونیست های آزاد در شهرداری تبریز
کد مطلب: 1001743 تعداد بازدید: 2363 تاریخ انتشار: 1395/01/21 22:48
چاپ خبر
ارسال
نمایشگاه کاریکاتور هنر انقلاب اسلامی گشایش یافت

تبریز تونز

نمایشگاه کارتونیست های آزاد در شهرداری تبریز

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

نمایشگاه کاریکاتور هنر انقلاب اسلامی گشایش یافت

همزمان با نخستین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه کاریکاتور هنر انقلاب، محصول کارگروه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گشایش یافت.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، این نمایشگاه که همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم برگزار شد متشکل از 30 کاریکاتور است که توسط هنرمندان این کارگروه به تصویر کشیده شده اند.

 

در این مجموعه آثار مسایلی چون حقوق بشر، جنگ، ادعای آزادی و ... مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است.

 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به برنامه های تدوین شده برای هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: براساس هماهنگی که به دستور مقام معظم رهبری برای بزرگداشت مقام شهید سید مرتضی آوینی صورت گرفت ، مقرر شد این هفته به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی شناسانده شود و ظرفیت هنرمندان حوزه های انقلاب اسلامی، در این خصوص بکارگیری شود.

 

حسن میلانی اظهار داشت: آثار این نمایشگاه نیز در راستای عمل به فرموده مقام معظم رهبری است که محصول یک سال فعالیت مستمر کارگروه کاریکاتور است که در این راستا انجام گرفته است.

 

وی ادامه داد: شهید آوینی به عنوان هنرمند انقلابی تمام وجود خود را وقف نظام و انقلاب اسلامی کرد و جایگاهی اصیل از هنر انقلاب را معین نمود که تا به امروز، الگویی تمام عیار در این حوزه است.

 

میلانی اوج هنر آوینی را شهادت او عنوان کرد و افزود: این سبک زندگی الگویی از زندگی یک هنرمند به ما ارائه می دهد که در آن تعهد به آرمان حرف نخست را می زند و خدمت با تمام وجود به نظام و انقلاب اسلامی در آن تعریف شده است.

 

این نمایشگاه تا 30 فروردین ماه، همه روزه از ساعت 10 تا 14 و 16 تا 18در محل نگارخانه سازمان واقع در بلوار استاد شهریار، پارک مسافر برپاست.

 

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط