نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
با کارتونیست های جهان مایکل کونتوریوس
کد مطلب: 1001747 تعداد بازدید: 4005 تاریخ انتشار: 1395/01/23 02:31
چاپ خبر
ارسال
مایکل کونتوریوس کارتونیست و تصویر ساز در سال ۱۹۶۰ شهر رودز یونان متولد شد

مایکل کونتوریوس کارتونیست و تصویر ساز در سال ۱۹۶۰ شهر رودز یونان متولد شد ، در فاصله ۱۹۸۵ تا کنون به عنوان یک ادیتوریال کارتونیست در نشریات یونان کار کرده است و با مجلات و نشریات گوناگونی سابقه همکاری دارد. اما عمده شهرت آثار مطبوعاتی کونتوریوس بر میگردد با انتشار آثارش در مطرح ترین نشریات دنیا و فرانسه از جمله « لوموند» و « گاردین» .

کارتون های کونتوریوس عمدا با زبان سیاست سر و کار دارد و بخش قابل توجهی از موفقیتهای این کارتونیست را میتوان در حوزه ژورنال مورد کنکاش قرار داد.اگرچه آثاری از وی در حوزه اقتصاد ، محیط زیست و حقوق بشر نیز قابل ستایش و توجه است.

شرکت او در نمایشگاه هایی در سطح کشور یونان و اطراف آن ، هلند ،موزه اندی واروول پترزبورگ ، فستیوال لانگوو سوییس و ... مورد ستایش بازدید کنندگان بود اگر چه در بخش جشنواره ایی نیز جوایز خوبی نصیب این کارتونیست شد من جمله کارتون های سیاسی رانان لوری سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۸، جایزه بزرگ هفتمین دوسالانه تهران در سال ۲۰۰۵، جایزه گران پریمووی ایتالیا ۲۰۰۵، لاکرونای اسپانیا ، کنکوکه هیست بلژیک ۲۰۰۳، جایزه نخست هشتمین دوسالانه تهران ۲۰۰۷، جایزه دوم نوزدهمین جشنواره بین المللی تورنتو کانادا و ... از جمله این موفقیتها می باشند.

موفقیتهای مایکل کونتویورس در زمینه کارتون محدود نشو و آثار تصویرسازی این هنرمند نیز در جشنواره های متعددی صاحب عنوان شده است و بسیاری از آثار تصویر سازی این هنرمند در مجموعه کتاب های تصویرسازی کودکان به چاپ رسیده است.

 از آنجا که کونتوریوس فعالیتهای مطبوعاتی قابل توجهی را در عرصه مطبوعات یدک میکشد عضو هیات موسس روزنامه نگاران سیاسی یونان نیز می باشد و از جایگاه خاصی در صنف ژورنالیستها برخوردار است.

تعدادی از آثار منحصر بفرد و زیبای این هنرمند را در پایین خواهیم دید .

تهیه و تنظیم : امیر سهیلی



برای مشاهده عکس ها در اندازه اصلی و نمایش اسلاید، روی تصاویر کلیک کنید.
TabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تون
انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط