نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
معرفي داوران كاريكاتور 23 مین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان
کد مطلب: 1001992 تعداد بازدید: 1653 تاریخ انتشار: 1395/05/05 05:23
چاپ خبر
ارسال
معرفي داوران كاريكاتور 23 مین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان

تبریز تونز

معرفي داوران كاريكاتور  23 مین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان      

داوران سه رشته خوشنويسي، كاريكاتور و حجم بيست و سومين جشنواره ملي هنرهاي تجسمي جوانان معرفي شدند.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از روابط عمومي دفتر هنرهاي تجسمي، در رشته خوشنويسي، علي شيرازي، صداقت جباري و فاتح عزت پور، در رشته كاريكاتور، بهرام عظيمي، محمدسامان صولي و بهمن عبدي و در رشته حجم محمدحسين عماد، نادر قشقايي و كوروش گلناري داوري بيست و سومين جشنواره ملي هنرهاي تجسمي جوانان را بر عهده دارند كه فاتح عزت پور، بهمن عبدي و كورش گلناري در كنار داوري به ترتيب استاد كارگاه هاي نقاشي، نگارگري و طراحي هم هستند.

 

بیست و سومین دوره­ جشنواره ملي هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان 15 تا 24 سال در رشته های نقاشی، خوشنویسی(نستعلیق)، نگارگری(نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور(کارتون ، چهره)، تصویرسازی، حجم و ارتباط تصویری(پوستر) شهريورماه امسال در سنندج برگزار می شود.

 

هنرمندان جوان برای شرکت در این جشنواره می­توانند تا 18 مردادماه در سایت جشنواره به نشانی  www.yafestival.ir ثبت­ نام کنند و در یکی از رشته­ ها حداکثر پنج اثر خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

 

جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به صورت کارگاهی برگزار می شود و پس از انتخاب و بررسی آثار ارسالی به سایت جشنواره، هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می­ شوند. علاقه­مندان و هنرمندان جوان مي­توانند اطلاعات و جزييات بيشتر درباره جشنواره را در سايت مشاهده كنند.

 

بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به دبيري رضوران صادق زاده از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كردستان و همراهي ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ها شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار مي­ شود.

 

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط