نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
5 مین جشنواره وقف تمدید شد
کد مطلب: 1002471 تعداد بازدید: 1605 تاریخ انتشار: 1395/11/20 13:01
چاپ خبر
ارسال
پنجمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تا پایان بهمن تمدید شد

تبریز تونز

پنجمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تا پایان بهمن تمدید شد

پنجمین جشنواره سراسری وقف، چشمه همیشه جاری که در سه رشته کاریکاتور،تصویر سازی و نقاشی برگزار میشود تا پایان بهمن 95 تمدید شد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان و دبیر پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی هرنی وقف چشمه همیشه جاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال هنرمندان تجسمی کشور از این جشنواره پنجمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تا پایان بهمن 95 تمدید شد.

نوروزی وقف را از مهمترین سنت های حسنه اسلام دانست و گفت:جشنواره امسال در محورهای وقف و اقتصاد مقاومتی،وقف وازدواج، وقف و اشتغال زایی، وقف و درمان، وقف و تحصیل، وقف و ایتام، وقف و نیازمندان و ..برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف استان خاطر نشان کرد: هنرمندان میتوانند با نشان دادن آثار و برکات وقف در جامعه بهترین مبلغان وقف باشند و این خلق آثار خود نوعی باقیات صالحات است.

وی افزود : تا کنون در حدود 100 اثر در بخش کشوری و 300 اثر در بخش بین الملل به دبیر خانه جشنواره ارسال شده و این نشان از استقبال و اهتمام هنرمندان به سنت حسنه وقف دارد.

نوروزی در خصوص نحوی ارسال آثار گفت: هنرمندان نقاشی باید اصل آثار خود را به آدرس کردستانريال سنندج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال نمیاند و هنرمندان تصویر سازی و کاریکاتور میتوانند آثار خود را به آدرس ایمیل: waqfart@gmail.com  ارسال نمایند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط