نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
برگزاری ورک شاپ یک روزه در خانه کاریکاتور کرمانشاه
کد مطلب: 1002920 تعداد بازدید: 1169 تاریخ انتشار: 1396/08/09 08:44
چاپ خبر
ارسال
برگزاری ورک شاپ یک روزه در خانه کاریکاتور کرمانشاه

تبریز تونز

 برگزاری ورک شاپ یک روزه در خانه کاریکاتور کرمانشاه با همکاری کارتونیست‌های استانهای ایلام، کرمانشاه و کردستان

 

در سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

کارتونیست های کرمانشاه و کردستان "رویاهای پوچ ترامپ" را بر هم می زنند

 

خانه کارتون حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان ورک شاپ و کارگاه آموزشی "رویاهای پوچ ترامپ" را در روز سیزدهم آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و روز دانش آموز در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار میکند.

به گزارش تبریز تونز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، امین مرادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه در این باره گفت: این ورک شاپ جهت تعامل هرچه بیشتر هنرمندان دو استان و با هدف مقابله ی نرم با هجمه های دشمنان و به منظور بیان خطرات استکبار برای جهان با زبان بین المللی هنر برنامه ریزی شده است.

مرادی در ادامه تصریح کرد: در این برنامه ی یک روزه، هنرمندان به موضوعاتی تحت عنوان: رویاهای پوچ ترامپ، دموکراسی آمریکایی، حقوق بشر آمریکایی، نقش مرزبانان و سبزقامتان سپاه پاسداران در محافظت از مرزهای جمهوری اسلامی و امنیت پایدار کشور و منطقه در آثار خود می پردازند.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان بر اساس نظر هیئت  داوران به نفرات اول تا سوم و  2 اثر برگزیده، جوایزی اهداء خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: آثار هنرمندان شرکت کننده پس از اهداء جوایز به نفرات برتر به صورت نمایشگاه گروهی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

از علاقمندان به این رشته هنری دعوت می شود جهت شرکت در این کارگاه در 11 آبانماه سالجاری جهت ثبت نام به خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه مراجعه نمایند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط