نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
برپایی نمایشگاه کاریکاتور با هدف اشاعه سبک زندگی ایرانی در سنندج
کد مطلب: 1003335 تعداد بازدید: 1011 تاریخ انتشار: 1397/04/14 02:05
چاپ خبر
ارسال
برپایی نمایشگاه کاریکاتور با هدف اشاعه سبک زندگی ایرانی در سنندج

تبریز تونز

 

برپایی نمایشگاه کاریکاتور با هدف اشاعه سبک زندگی ایرانی در سنندج

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از ایکنا از کردستان، رضا میرزایی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ، ۱۲ تیرماه در آیین افتتاح نمایشگاه کاریکاتور در گالری سوره سینما بهمن با موضوع قاچاق کالاهای سلامت محور اظهار کرد: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کالاهای سلامت محور در راستای ارتقای فهم عمومی مردم در این زمینه برگزار شده است.

وی با اشاره به استفاده از زبان هنر در انتقال پیام افزود: کاریکاتورها می‌توانند بسیاری از مشکلات را به زبان ساده بیان کنند که این هدف اصلی ما در بحث مبارزه با کالاهای قاچاق سلامت محور است.

دبیرکل کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص برنامه‌های هفته مبارزه با قاچاق کالا بیان کرد: امسال در هفته مبارزه با مواد مخدر هر روز برنامه‌هایی را خواهیم داشت که با همکاری دستگاه‌های دیگر اقدام به برگزاری آن می‌کنیم.

 

سیدوریا هاشمی، مسئول گالری‌ حوزه هنری استان کردستان با اشاره به آثار شرکت داده شده در این نمایشگاه گفت: ۲۸ اثر از کاریکاتوریست‌های سنندجی در این همایش با هدف اشاعه سبک زندگی ایرانی و حمایت از کالای داخلی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با اینگونه کارها بسیار پررنگ‌تر از سایر اقدامات انجام شده در این راستا بر همه مردم تأثیر بگذارد.

هاشمی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی۲۰ بعدازظهر به روی عموم بازدیدکنندگان باز است

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط