نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
گزارش تصویری برگزاری نمایشگاه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه
کد مطلب: 1003471 تعداد بازدید: 1360 تاریخ انتشار: 1397/06/23 14:32
چاپ خبر
ارسال
گزارش تصویری برگزاری نمایشگاه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه

گزارش تصویری برگزاری نمایشگاه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه 

در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی و همچنین  برگزاری نمایشگاه گروهی کاریکاتورخانه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه  با موضوع: صنایع دستی و اهمیت و جایگاه ان در رشد اقتصاد و کارآفرینی ، خانم حیدری معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در جمع هنرمندان کارتونیست کرمانشاه حضور پیدا کردند و درباره موضوعات ذکر شده در فراخوان به بحث و گفتگو پرداختند. همچنین جهت شناخت بیشتر محصولات صنایع دستی و موانع و آسیب های پیش روی هنرمندان این حوزه ، هنرمندان کارتونیست در فروشگاه صنایع دستی با آقای سلیمی کارشناس این رشته به طرح سوالات و بحث و گفتگو پرداختند.

خانم حیدری در این کارگاه ضمن تعریف صنایع دستی به تشریح کامل این رشته ها و کاربردشان پرداختند و اشاره کردند که امروز راهکار اساسی برای رشد و توسعه این هنرها، کاربردی کردن و مدرن کردن رشته های صنایع دستی و خارج کردن انها از موقعیت و زمینه های سنتی انها می باشد.

در این حضور آقای سلیمی به نقش و اهمیت صدا وسیما در ترویج فرهنگ استفاده از محصولات صنایع دستی در دکوراسیون منزل، آگاهی مردم از تلاش های طاقت فرسای هنرمندان صنایع دستی برای تولید محصول، برخوردهای تنگ نظرانه و سلیقه ای و بی انگیزه بودن برخی از مسولین و مدیران در شناساندن این هنرها به عموم، تبعیض در نشان دادن برخی از هنرمندان و رشته های صنایع دستی توسط رسانه صدا وسیما و.... اشاره کردند.

همچنین در کارگاه هفتگی کاریکاتور این هفته خانه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه، طرح ها و اسکیس های خانم ها فرناز نصیری پور، مونا ابراهیمی و شقایق عمی بررسی شد. انشالله به زودی تعدادی از این هنرمندان مبادرت به ساخت عروسک های از شخصیت های خلق شده خود و نوشتن داستان و چاپ کتاب و همچنین برگزاری نمایشگاه های انفرادی می نمایند.

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط