نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
برپایی ورک‌شاپ کارتون -احتکار خانگی- در بجنورد
کد مطلب: 1003506 تعداد بازدید: 1556 تاریخ انتشار: 1397/07/14 06:01
چاپ خبر
ارسال
برپایی ورک‌شاپ کارتون -احتکار خانگی- در بجنورد

تبریز تونز

 

برپایی ورک‌شاپ کارتون -احتکار خانگی- در بجنورد

گروه فرهنگی - مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان‌شمالی گفت: ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

عباس ناصری، مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: ورک شاپ کارتون با موضوع «احتکار خانگی» با شرکت بیش از ۳۰ کارتونیست‌هایی از استان‌های سمنان و خراسان‌شمالی در بجنورد برگزارشد.

وی با اشاره به برپایی این ورک شاپ طی دو روزه، افزود: روز نخست ورک شاپ کارتون احتکار خانگی به‌منظور ایده‌یابی در محل حوزه هنری استان و روز دوم آن برای خلق اثر در روستای توریستی روئین برگزار شد.

ناصری با بیان اینکه ورک شاپ مزبور به‌منظور آگاه‌سازی درباره احتکار خانگی، مسائل اقتصادی روز و نقش خرید بی‌رویه مردم در گران شدن اجناس برگزار شد، خاطرنشان کرد: شتاب‌زدگی مردم در خرید و انبار کردن محصولات در منزل به گرانی‌ها دامن می‌زند.

وی عنوان کرد: این رویه به زیان خود مردم است؛ زیرا هم آن‌ها را به زحمت می‌اندازد و می‌تواند باعث در اختیار گرفتن اجناس تاریخ مصرف گذشته شود و هم کاهش جنس در بازار باز هم باعث تورم می‌شود.

ناصری خاطرنشان کرد: با این حال به نظر می‌رسد باید با آگاهی دادن به مردم و اطمینان بخشی در خصوص وجود کالاها نگرانی‌ها در این زمینه را برطرف کرد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط