نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
برندگان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان معرفی شدند
کد مطلب: 1003720 تعداد بازدید: 1233 تاریخ انتشار: 1397/11/14 01:45
چاپ خبر
ارسال
جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان

تبریز تونز

برگزیدگان دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان معرفی شدند

 

دبیر دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان از پایان داوری آثار رسیده به این جشنواره و مشخص شدن نفرات برتر خبر داد.

 

به گزارش تبریزتونز به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سعیده گلابی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج اظهار کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان در دهه فجر سال 96 و استقبال بی‌نظیر هنرمندان استان‌های مختلف کشور شاهد اعلام فراخوان دومین جشنواره همزمان با ایام مبارک هفته بسیج بودیم.

 

وی افزود: بر اساس زمانبندی جشنواره مهلت ارسال آثار دهم بهمن ماه و زمان داوری نیز یازدهم بهمن ماه بود و خوشبختانه این مهم بدون تاخیر و در زمان مقرر صورت گرفت.

 

دبیر دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان عنوان کرد: در دومین دوره این جشنواره شاهد استقبال بی‌نظیر هنرمندان نام‌آشنای عرصه کارتون و کاریکاتور کشور بودیم و به اذعان هیات داوران، آثار رسیده به لحاظ کیفی با روند رو به رشدی همراه بوده است.

 

گلابی افزود: محمدسامان صولی، سامان جعفری و خبات ساعدی داوری آثار رسیده به این جشنواره را بر عهده داشتند که بر اساس رای این افراد بر اساس محورهای جشنواره صاحبان آثار برتر معرفی شدند.

 

وی اعلام کرد: فرامرز کشتکار از شیراز رتبه اول، ندا تنهایی‌مقدم از تبریز رتبه دوم و محمدعلی خلجی از تهران و امیر بیگ‌زاده از اردبیل رتبه سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

 

دبیر دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان افزود: یلدا هاشمی‌نژاد از تهران، محمود برخورداری از ایلام و علی فریدرادپور از تبریز از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

گلابی اعلام کرد: با نظر هیات داوران نیز 40 اثر برای نمایشگاه انتخاب شدند که از 13 بهمن در قالب نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سالن نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

به گزارش فارس، دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان توسط انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان طی دو سال متوالی با محوریت انقلاب اسلامی، چهار دهه عزت، اقتدار و خودباوری ملی و استکبارستیزی و جهاد همه جانبه برگزار شده و از جمله معدود جشنواره‌های این عرصه است که در زمان مقرر داوری آن صورت گرفته و بدون حتی یک روز وقفه آثار برتر معرفی و مشخص می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط