نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نتایج جشنواره کارتون مثلث زر، زور و تزویر
کد مطلب: 1003737 تعداد بازدید: 2042 تاریخ انتشار: 1397/11/26 03:35
چاپ خبر
ارسال
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: مثلث زر، زور و تزویر همواره ابزاری برای مسلط ‌شدن بر انسان‌ها از دوران فراعنه تا قبل از رنسانس بوده است.

تبریز تونز

نتایج جشنواره کارتون مثلث زر، زور و تزویر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: مثلث زر، زور و تزویر همواره ابزاری برای مسلط ‌شدن بر انسان‌ها از دوران فراعنه تا قبل از رنسانس بوده است.

 

به گزارشتبریز تونز به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آباد کتول، سیدحسن سیدرضایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره کاریکاتور و کاریکلماتور مثلث زر، زور و تزویر که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی  گرگان برگزار شد، گفت: تاریخ را که ورق می‌زنیم مثلث زر، زور و تزویر همواره ابزاری برای چپاول، استکبار و مسلط‌شدن بر انسان‌ها از دوران فراعنه تا قبل از رنسانس و قرون‌ وسطی بوده است.

 

وی با بیان برنامه‌های استکبار جهانی درباره جنگ نرم افزود: این جشنواره در راستای مقابله فرهنگی با استکبار جهانی برنامه‌ریزی‌شده و هدف اصلی آن، ترغیب هنرمندان به‌ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه در راستای شناساندن چهره واقعی دشمنان اسلام و ایران به کمک ابزار هنر و ادبیات است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول اظهار کرد: در کل دنیا ادبیات ابزاری بوده برای روشنگری و امیدواریم این واحد دانشگاهی که به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های برگزیده کشور است با برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی بتواند گامی هرچند کوتاه برای روشنگری جامعه و کشور بردارد.

 

به گزارش آنا، اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی، ظهور و سقوط فرقه‌ها و اندیشه‌های استعماری، استکبارستیزی، داعش و تکفیری، تهاجم فرهنگی، روش‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی، شیوه‌های استعمار برای فریب و جذب ۹ محور اصلی این جشنواره بوده که تعداد ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و از میان این آثار، ۴۰ اثر توسط کمیته داوران به بخش نمایشگاه راه یافته است.

 

از میان آثار منتخب، علی شافعی، محمدحسین اکبری و الهام خلیلی مهر به‌عنوان نفرات اول تا سوم جشنواره انتخاب شدند و از آثار حامد مرتضوی، حمید قالیجاری و احمدرضا سهرابی قدردانی شد و این نمایشگاه روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن در بخش نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپاست.

تبریز تونز

تبریز تونز

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط