نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
عربانی: رمز موفقیت جشنواره تجسمی فجر اتحاد و یک‌رنگی بود
کد مطلب: 1003768 تعداد بازدید: 892 تاریخ انتشار: 1397/12/18 04:31
چاپ خبر
ارسال
ویژگی متفاوت دیگر جشنواره امسال، حضور پرشور هنرمندان از طیف‌های گوناگون بود

تبریز تونز

عربانی: رمز موفقیت جشنواره تجسمی فجر اتحاد و یک‌رنگی بود

دبیر بخش کارتون و کاریکاتور یازدهمین جشنواره تجسمی فجر، اتحاد و یک‌رنگی میان دست اندرکاران جشنواره را رمز موفقیت این جشنواره دانست.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، احمد عربانی؛ دبیر بخش کارتون و کاریکاتور یازدهمین جشنواره تجسمی فجر در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره درباره کیفیت برگزاری جشنواره امسال گفت:  این دوره یک دوره خاص بود. من خود دبیر بخش کارتون و کاریکاتور بودم اما این را هرگز از رویتعصب نمی‌گویم. هم از حیث نیروهایی که به کار دعوت شده بودند، هم از لحاظ مدیریت، شرکت کننده‌ها و انتخاب آثار، اساسا نوع نگاهی که به این جشنواره وجود داشت، به دور از هرگونه تعصب، نگاهی خاص، سالم و هنری بود.

 

وی افزود: ویژگی متفاوت دیگر جشنواره امسال، حضور پرشور هنرمندان از طیف‌های گوناگون بود و در این دوره برخلاف سال‌های گذشته، شاهد عدم حضور هنرمندان در برخی رشته‌ها نبودیم.

 

عربانی با اشاره به سطح کیفی آثار ارائه شده در بخش کارتون و کاریکاتور جشنواره تجسمی فجر گفت: در بخش کارتون و کاریکاتور، آثار شرکت‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده بود و شاهد ارسال کارهای خوب از سوی هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور بودیم.

 

دبیر بخش کارتون و کاریکاتور یازدهمین جشنواره تجسمی فجر با اشاره به رمز موفقیت جشنواره امسال گفت: به نظر من رمز موفقیت جشنواره یازدهم، اتحاد، دوستی و یک‌رنگی دست اندرکاران به دور از ریا و دو دستگی بود. در مجموع، صفای خاصی میان دوستان برگزار کننده اعم از دبیران، مدیران و داوران وجود داشت که برای من کاملا محسوس بود. همچنین مدیریت آقای حقیقی بسیار منظم و خوب بود و من احساس می‌کنم خیلی زود دلم برای این فضا تنگ می‌شود.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط