نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
استقبال پرشور کاریکاتوریست‌های جهان از ترامپیسم
کد مطلب: 1004115 تعداد بازدید: 769 تاریخ انتشار: 1398/08/01 12:04
چاپ خبر
ارسال
استقبال پرشور کاریکاتوریست‌های جهان از ترامپیسم

تبریز تونز

استقبال پرشور کاریکاتوریست‌های جهان از ترامپیسم

 

به گزارش تبریز تون به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم»، از ارسال آثار 108 هنرمند از 41 کشور جهان به این مسابقه باوجود باقی ماندن 40 روزه مهلت ارسال آثار و پوشش خبری آن توسط سایت‌های مطرح حوزه کارتون و کاریکاتور خارجی خبر داد و گفت: به‌زودی اسامی اعضای هیأت‌داوران این مسابقه در دو تیم ایرانی و خارجی نیز اعلام خواهد شد.

 

وی ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: ظرف 25 روزی که از اعلام فراخوان دومین مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» گذشته است، شاهد اتفاقات و استقبال بسیار خوبی از این رویداد هنری بوده‌ایم و سایت‌های تخصصی و مطرح حوزه کارتون و کاریکاتور به اعلام فراخوان این مسابقه اقدام کرده‌اند.  از جمله این سایت‌ها می‌توان به مغرب کارتون، عرب کارتون، سیریا کارتون و فکونیوز متعلق به کشورهای عربی، برزیل کارتون در آمریکای لاتین، مداد طلایی در شرق دور، کارتون هیومور در آذربایجان، بِست کارتون در رومانی و سایت‌های دیگری در کشور ترکیه نظیر کاریکاتورک و ... اشاره کرد.

 

این هنرمند در ادامه به دیده‌شدن گسترده این فراخوان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: گستردگی مشاهده فراخوان این مسابقه در فیسبوک بسیار زیاد است. همکاران ما در این مسابقه نیز با بسیاری از هنرمندان ارتباط برقرار کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این مسابقه باشیم.

 

وی ضمن تأکید بر توجه هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه، به عدم محدودیت در ارسال یک‌باره همه کارها توسط هنرمندان اشاره و خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند از همین حالا کارهایش را به‌صورت تک اثر ارسال کند و با تمهیدات اندیشیده شده، آثار ارسالی بلافاصله در صفحه‌ای که باعنوان لیست شرکت‌کنندگان مهیّا شده است، به‌روزرسانی خواهد شد.

 

مدیرمرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بر عدم تمدید مهلت ارسال آثار به دومین مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم  تأکید کرد و گفت: هنرمندان نباید ارسال آثارشان را به دقیقه 90 بکشانند چراکه مهلت ارسال آثار به‌دلیل زمان‌بندی فشرده‌ای که داریم به‌هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار، یکشنبه 10 آذر 1398 است و تنها 15 روز زمان برای به نتیجه رسیدن این اتفاق داریم. انتخاب، داوری و چاپ کتاب مجموعه آثار نیز از جمله کارهایی است که باید در این مدت محدود انجام شود و بنابراین امکان تمدید مهلت دریافت آثار وجود ندارد. تنها 40 روز از فرصت ارسال آثارباقی مانده و هنرمندان باید به این زمان‌بندی توجه لازم را داشته باشند.

 

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز دومین مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» با موضوع دونالد ترامپ و سیاست‌های دولت آمریکا در بخش‌ها و موضوعات مختلف ، به‌همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌مقدس با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حوزه هنری، درتاریخ 25 آذر1398 برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط