نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
برگزاری ورکشاپ کاریکاتورهای ترامپ در اصفهان
کد مطلب: 1004215 تعداد بازدید: 1300 تاریخ انتشار: 1398/10/22 13:08
چاپ خبر
ارسال
برگزاری ورکشاپ کاریکاتورهای ترامپ در اصفهان

تبریز تونز

برگزاری ورکشاپ کاریکاتورهای ترامپ در اصفهان

 

خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان ورکشاپ کارتون و کاریکاتور را با موضوع ترامپ و با حضور دو هنرمند بین‌المللی دراصفهان برگزار می کند.

 

به گزارش تبریز تون به نقل از ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان پیام پورفلاح مدیر خانه کاریکاتور اصفهان گفت: ورکشاپ کارتون وکاریکاتور با حضور جیتیت کاستانا از کشور اندونزی وشانکار پامارثی از هندوستان در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

 

وی افزود: این کارگاه باحضور جمعی از کارتونیست ها وکاریکاتوریست های اصفهانی در ساعت ۱۶ روز یکشنبه با حضور این دوهنرمند برجسته بین المللی که از داوران جشنواره ترامپیسم ۲ بودند اجرا می شود.

 

پورفلاح خاطرنشان کرد: این ورک شاپ باموضوع ترامپ و سیاست‌های دولت امریکا برپامی شود وحضور هنرمندان رشته‌های کارتون، کاریکاتور و تصویرسازی در این ورکشاپ آزاد است.

 

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان ادامه داد: هنرمندان شرکت کننده باید اتود اولیه آثار خود و کلیه وسایل مورد نیاز برای اجرای اثر را به همراه داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: پوستر این کارگاه آموزشی (ورک شاپ) که طرحی از ترامپ به شکل حرف تی انگلیسی است، توسط شانکار پامارثی خلق شده است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط