نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
ایجاد ۲ جشنواره بین المللی پیرامون صلح
کد مطلب: 1004447 تعداد بازدید: 785 تاریخ انتشار: 1399/05/06 14:32
چاپ خبر
ارسال
مدیر عامل : امسال هم 2 مورد صلح آپارتمان با خیریه داشتیم و یک مورد اهدا زمین هم شاهد بودیم.

تبریز تونز

ایجاد ۲ جشنواره بین المللی پیرامون صلح

 

سپهر با تاکید بر اینکه برای ایجاد منابع موزه فراخوان ۲ جشنواره بین المللی پیرامون صلح داده شده است، گفت: این جشنواره در ۲ بخش عکس و کارتون (کاریکاتور) اجرا می شود که در بخش کارتون صلح که استقبال خوبی شده است.

 

به گزارش تبریز تون به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود سپهر»، امروز (پنج شنبه ۲ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیریه «اسلامی» شیراز نزدیک به 60 سال است که سابقه کار دارد، گفت: این خیریه مورد اعتماد مردم است و درمانگاه «حضرت ولیعصر (عج)» در سال 42 ساخته شده است، به دلیل نام مبارک حضرت، این درمانگاه بسیار مورد اعتماد مردم است.

 

مدیر عامل درمانگاه «حضرت ولیعصر (عج)» و خیریه «اسلامی» شیراز با اشاره به اینکه عده زیادی از خیرین بخش زیادی از اموال خود را وقف این خیریه و درمانگاه کردند، اظهار کرد: امسال هم 2 مورد صلح آپارتمان با خیریه داشتیم و یک مورد اهدا زمین هم شاهد بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه درمانگاه یکی از اتفاقاتی است که روی داد و درمانگاه شماره 2 در سهل آباد به یک هزار و 600 متر زیر بنا ساخته شده و در حال نازک کاری است و سال آینده به بهره برداری می رسد،‌ تاکید کرد: این محله یکی از محلات محروم شیراز محسوب می شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه «محمدجعفر محلاتی»، از مسئولین این خیریه و درمانگاه از برترین های این شهرستان هستند و سابق نماینده دائم ایران در سازمان ملل بود و استاد دانشگاه آمریکا هست و کرسی صلح را در این کشور داراست، تاکید کرد: آسایش و اقتصاد با توسعه جنگ ها از بین می رود و اگر می خواهیم این را برچینیم باید به سمت صلح برویم و توجه عالم به مسئله صلح باید جلب شود، دروغ بزرگی وجود دارد که می گویند «بنای زندگی انسان، جنگ و تخاصم است».

 

وی با یادآوری این مطلب که در همه سطوح در سطوح فردی، خانوادگی، شهری، جامعه، کشور و جهانی به دنبال صلح هستیم، افزود: شیراز در طول تاریخ به عنوان شهر صلح و مدارا شناخته می شده است.

 

سپهر با اشاره به اینکه تاسیس یک مرکز تحقیقات «صلح و سلامت» در خیابان جهاد سازندگی در نظر داریم، اضافه کرد:‌ در تفکر ایجاد موزه صلح هستیم.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برای ایجاد منابع موزه فراخوان 2 جشنواره بین المللی پیرامون صلح داده شده است، افزود: این جشنواره در ۲ بخش عکس و کارتون (کاریکاتور) اجرا می شود که در بخش کارتون صلح که استقبال خوبی شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه 2 سال کنگره بین المللی صلح و سلامت برگزار شده و امسال در آبان ماه برگزار خواهد شد که امسال به خاطر کرونا به صورت محدود و ویدئوکنفرانسی برگزار می شود، تاکید کرد: چهار کتاب در حوزه صلح چاپ شده و 2 مقاله هم در حال چاپ است.

 

سپهر با تاکید بر اینکه شیراز یک مرکز صلح در منطقه و کشورهای اسلامی باشد، افزود: سرمایه های اجتماعی زیادی در شیراز داریم که سعدی و حافظ مهمترین آنان هست، در آثار آنان مدارا، محبت، عشق، دوستی و صلح را در عالم تسری دهند، باید از این سرمایه فرهنگی شیراز دفاع و استفاده کنیم که لازم است در این راستا مردم حمایت کنند، البته که حمایت های سیاسی و معنوی هم لازم است، اگر همه دست به دست هم دهیم و فرهنگ صلح را تسری دهیم بوی این گل خوشبو باعث می شود بین مردم و جامعه پخش شود.

 

وی با اشاره به رونمایی دستگاه سونوگرافی در این درمانگاه هم گفت: خیرین یک دستگاه سونوگرافی برای این درمانگاه ارسال کرده اند و کسانی که در خانه هستند و می توانند از این دستگاه پرتابل سونوگرافی استفاده کنند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط