نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه -تهران از منظر هنرمندان- برگزار می‌شود
کد مطلب: 1004567 تعداد بازدید: 573 تاریخ انتشار: 1399/08/21 09:38
چاپ خبر
ارسال
این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۲۳ آبان ماه تا ۴ آذرماه برگزار می شود

تبریز تون

نمایشگاه -تهران از منظر هنرمندان- برگزار می‌شود

 

شهر: معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل خبر داد: نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان با موضوعات پیرامون شهر تهران به مدت ۱۰ روز از ۲۳ آبان ماه تا ۴ آذرماه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا در خانه هنرمندان به نمایش عمومی گذاشته است.

 

حسین گنجی، معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با شهر، با تأکید بر اینکه هنر تنها زبان مشترک و همواره مورد پذیرش همه انسان هاست، بیان کرد: تکنولوژی و مدیوم‌های جدید تنها به گسترش و تاثیرگذاری آن افزوده اند، و همچنان هنر مقبول ترین زبان بشری است. هنرمندان بر همین مبنا در جامعه همواره دارای احترام هستند و پیامی که منتقل می‌کنند در هیاهوی خبری و رسانه‌ای این روزها بیش از هر پیامی دیده و شنیده می‌شود.

او با بیان اینکه در میان رشته‌های هنری، هنرهای تجسمی، یکی از تاثیرگذارترین هاست، افزود: برای بیان مسائل روزآمد شهری و ارتباط مستمر با شهروندان چه زبانی که نگاه ها را نزدیک تر و ترقیب دهنده تر باشد و به وسیله آن بتوان گفت و گو بر سر مسایل اساسی را به وجود آورد. مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در طی سال گذشته  همکاری های مشترکی بسیاری  با هنرمندان داشته است  و سوژه‌های بسیاری را با بهره گیری از میدوم‌های مختلف هنری به میان شهر برده است.

 

گنجی در ادامه بیان کرد: در مجموعه تولیدات شهری در سال گذشته هنرمندان با زبان عکس، نقاشی، گرافیک، تصویر سازی، اسکیس و کاریکاتور به بیان موضوعات مختلف شهری پرداخته و توانسته اند نکات شهروندی و مدیریت شهری را جذابت تر با مردم در میان بگذارند. مجموع آثاری که حاصل ورکشاپ‌ها یا رویدادهای هنری حضوری و غیر حضوری بود که به دبیری و هدایت  جمال رحمتی، مرتضا آکوچکیان، مرتضی صدیق، اردشیر رستمی، بهروز داوری، کیوان مهرگان، فیروزه مظفری و بسیاری پیاده سازی شده و اکران عمومی هم شد.

 

معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» توضیح داد: این نمایشگاه برآمده از این رویکرد و حاصل ۱۲ موضوع مختلف شهری است که طی ۱۰ روز از ۲۳ آبان ماه تا ۴ آذرماه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا گزیده‌ای از آنها به نمایش در خواهد آمد

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط