نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
برندگان بخش تجسمی فراخوان هنرواره ملی روایت جهاد- 1399
کد مطلب: 1005838 تعداد بازدید: 669 تاریخ انتشار: 1400/04/18 18:33
چاپ خبر
ارسال
برندگان بخش تجسمی فراخوان هنرواره ملی روایت جهاد- 1399

تبریز تون

برندگان بخش تجسمی فراخوان هنرواره ملی روایت جهاد- 1399

 

گروه «تجسمی» نخستین هنرواره روایت جهاد به دبیری عباس ناصری و داوری ساسان مویدی، احمد آقا قلی‌زاده سیار و علیرضا ذاکری نیز برگزیدگان خود را در بخش‌های گوناگون به شرح زیر معرفی کرد:

 

روایت جهاد - بخش کاریکاتور:

 

جواد تکجو از استان گیلان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین محمود نظری از استان همدان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و حسین نقیب از استان خراسان رضوی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

حکایت جهاد - بخش کاریکاتور:

 

سالار عشرت‌خواه از استان آذربایجان شرقی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین سعید شاهوردی از استان لرستان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون رتبه دوم و هدیه صدیقی کسمائی از استان گیلان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

بخش عکس:

 

محمد رضایی از استان مازندران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین علیرضا نصری از استان قزوین با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و سیدمتین هاشمی از استان آذربایجان شرقی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

آقای سعید قاسمی از استان آذربایجان شرقی، احمد بلباسی از استان تهران و شیدا قاسمی از استان اصفهان نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

 

بخش نقاشی- آماتور:

 

زینب نیک‌سفر از استان مازندران با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین نسرین نادری از استان چهارمحال و بختیاری با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال رتبه دوم و سیدمهدی موسوی‌نیا از استان هرمزگان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

بخش نقاشی- حرفه‌ای:

 

توران نوری از استان کرمانشاه با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین روزبه فتاحی از استان کرمانشاه با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم و مهسا شایسته از استان تهران با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

بخش پوستر:

 

فریبرز اسمعیلی از استان اردبیل با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین فاطمه کریمی مصلح از استان همدان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و شبنم نظری از استان اردبیل با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

امین اکبرنژاد از استان آذربایجان غربی و منا ابراهیمی از استان کرمانشاه نیز در این بخش تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

 

بخش اینفوگرافی:

 

هیأت داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه ندانست و تنها از بتول علیپور از استان البرز با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

 

حکایت جهاد- بخش پوستر:

 

فرشته تقیان از استان خوزستان با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی و پنج میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین محمدمهدی ولی زاده از استان زنجان با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال رتبه دوم و علیرضا عبدالحسین‌زاده از استان آذربایجان شرقی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال اهدا رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 

حکایت جهاد- بخش نقاشی:

 

مسعود رستگار از استان خراسان رضوی با دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال رتبه اول این بخش را کسب کرد. همچنین سیدطاهر موسوی از استان خراسان رضوی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال رتبه دوم و سعید خاتمی و حسین واحد از استان خراسان رضوی به صورت مشترک با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط