نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی
کد مطلب: 1008001 تعداد بازدید: 617 تاریخ انتشار: 1400/10/01 22:03
چاپ خبر
ارسال
آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی

تبریز تون

آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی

سایت مجله هنرهای تجسمی، آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه‌های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و‌کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، خوشنویسی، هنرجدید، گرافیک و نگارگری را منتشر می‌کند.

به گزارش تبریز تون به نقل از خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان اولین واحد فعال در سالهای آغازین انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس با راه‌اندازی گروه های مختلف، آثار درخشان و تأثیرگذاری را خلق و ارائه کرد. اکنون این مرکز با داشتن چندین کارگاه بزرگ خلق آثار هنری؛ کارگاه نقاشی و گرافیک، نگارگری و خوشنویسی و کارگاه مجسمه‌سازی و ریخته‌گری برنز و کارگاه مرمت آثار، یکی از بزرگترین مراکز تولید آثار هنری کشور در عرصه هنرهای تجسمی است.

این مرکز طی سال‌های اخیر دوهفته‌نامه هنر و رسانه «هور» را به سردبیری احمدرضا دالوند منتشر کرد که با درگذشت او از یک سو و افزایش قیمت کاغذ از سوی دیگر، این مجله کاغذی تعطیل شد.

حالا در اقدامی جدید، سایت مجله هنرهای تجسمی به نشانی https://www.artymag.ir راه‌اندازی شده است تا آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه‌های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و‌کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، خوشنویسی، هنرجدید، گرافیک و نگارگری را در قالب‌های مختلف نوشتاری، تصویری، فیلم ، مجله ، کتاب و کاتالوگ را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط