نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
جشنواره جهانی کارتون سهم من از مالیات- شیراز 1401
کد مطلب: 1009126 تعداد بازدید: 484 تاریخ انتشار: 1401/02/21 19:55
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال اثار حداکثر تا تاریخ ۲۵ خردادماه

تبریز تون

جشنواره جهانی کارتون سهم من از مالیات- شیراز 1401

شیراز- تبریز تون به نقل از ایرنا- جشنواره بین‌المللی کارتون ‘سهم من از مالیات’ به هنرمندان استان فارس فراخوان داد ، این جشنواره تیرماه امسال و همزمان با هفته مالیات در شیراز برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی فارس روز چهارشنبه در این زمینه به خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مالیات در جامعه برگزار می‌شود.

فاطمه حسینی افزود: جشنواره سهم من از مالیات سال گذشته به شکل ملی در کشور برگزار شد و امسال در گستره جهانی، اداره کل امور مالیاتی فارس دبیرخانه این رویداد را بر عهده دارد.

وی، در خصوص فراخوان این اظهار داشت: کارتونیست‌های ایران و جهان می‌توانند آثار خود را با موضوعات مالیات و مردم، فرهنگ مالیات، مالیات و عدالت، مالیات و اقتصاد، مالیات و تولید، مالیات و کارآفرینی، مالیات و شفافیت، مالیات و توسعه، مالیات و شهر من، فرار مالیاتی و تاثیر مالیات در کاهش فقر و شکاف طبقاتی حداکثر تا تاریخ ۲۵ خردادماه امسال به پست الکترونیکی      shiraztax۲۰۲۲@gmail.com ارسال کنند.

دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون ‘سهم من از مالیات’ ادامه داد: محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد و کارتونیست‌ها می‌توانید آثار رنگی یا سیاه و سفید خود را در اندازه A۳ به آدرس الکترونیکی مذکور ارسال کنند.

حسینی گفت: داوری جشنواره برعهده گروهی از کارتونیست‌های برجسته ایران و جهان است و نتایج جشنواره نیز ۲۳ تیرماه همزمان با هفته مالیات اعلام خواهد شد.

وی افزود: به صاحبان پنج اثر برتر جشنواره، جایزه ویژه و لوح یادبود، به کارتونیست‌های فینالیست لوح تقدیر و به تمام شرکت کنندگان نیز گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط