نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست روز قدس در بندر عباس
کد مطلب: 1001925 تعداد بازدید: 1473 تاریخ انتشار: 1395/04/09 02:12
چاپ خبر
ارسال
رئیس حوزه هنری هرمزگان گفت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع هولوکاست همزمان با روز جهانی قدس در محل نماز جمعه بندرعباس برپا می شود

تبریز تونز

نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست روز قدس در بندر عباس

 

رئیس حوزه هنری هرمزگان گفت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع هولوکاست همزمان با روز جهانی قدس در محل نماز جمعه بندرعباس برپا می شود.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از ایرنا، انوشیروان پیشدار سه شنبه افزود: این نمایشگاه آثار جشنواره بین المللی هولوکاست است که همزمان با آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در محل نماز به نمایش در می آید و بعد از آن به مدت یک هفته در فرهنگسرای طوبی نگارخانه کوروش گرمساری برگزار می شود.

 

وی بیان داشت: در این نمایشگاه آثار زیبایی از کاریکاتوریست های کشور به نمایش درآمده که توسط حوزه هنری درمعرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

رئیس حوزه هنری هرمزگان اظهارکرد: چرا تاوان هولوکاست را باید مردم مظلوم فلسطین بدهند، در حالی که فلسطین هیچ نقشی در جنگ جهانی دوم نداشته، اما سرزمین فلسطین را به عنوان تاوان جنگ اشغال می‌ کنند.

پیشدار خاطرنشان کرد: در آثار ارائه شده بحث مردم فلسطین را نشان می‌دهد و سعی در نشان دادن چهره واقعی رژیم صهیونیستی و زیر سوال بردن آزادی جعلی غربی دارند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط