نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه نفوذ در استان اردبیل
کد مطلب: 1002195 تعداد بازدید: 1773 تاریخ انتشار: 1395/08/08 03:13
چاپ خبر
ارسال
گزیده‌ای از آثار برگزیده هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع نفوذ، در اردبیل به معرض دید علاقمندان گذاشته خواهد شد

تبریز تونز

گزیده‌ای از آثار برگزیده هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع نفوذ، در اردبیل به معرض دید علاقمندان گذاشته خواهد شد.

رحمان مجرد؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع «نفوذ»  افزود: با توجه به اهمیت موضوع نفوذ دشمنان و هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب در این زمینه، حوزه هنری استان اردبیل با مشارکت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، این نمایشگاه را بصورت خیابانی برگزار می کند.

مجرد در این باره گفت: نفوذ فرهنگی از جمله راه‌های ایجاد تغییرات در یک جامعه است، بدون اینکه حتی اعضای جامعه از این تغییرات اطلاع پیداکنند و اهداف اجرای این تغییرات هم متفاوت است، عوامل اقتصادی، عوامل سیاسی و... و در اغلب موارد ترکیبی از چند عامل تلاش برای نفوذ یک گروه در جامعه ای را رقم می‌زند.

 وی ادامه داد: کشور ایران نیز همواره و در طول تاریخ مستمر و طویل خود، به دلایل مختلف مطمح نظر آن هایی قرار داشته که خارج از این سرزمین بودند، که تلاش کرده‌اند با تمام توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود، از سلاح و نیروی جنگجو گرفته، تا جاسوسان و مروجان فرهنگی، طرز تلقی مردم این سرزمین را تغییر دهند.

وی افزود: در هفته مبارزه با استکبار و به مناسبت 13 آبان، حوزه هنری استان اردبیل با مشارکت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، گزیده‌ای از آثار جشنواره کاریکاتور نفوذ را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

 وی در پایان گفت: این مجموعه شامل 40 اثر است که از روز 9 آبان ماه، به مدت یک هفته در محوطه سالن ولایت واقع در اردبیل، میدان بسیج، بصورت بنر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع نفوذ، توسط حوزه هنری خراسان شمالی در شهریورماه 1395 برگزار شده است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط