نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نخستین جشنواره سراسری کارتون حجاب و عفاف در سنندج برگزار می‌شود
کد مطلب: 1005852 تعداد بازدید: 794 تاریخ انتشار: 1400/04/27 21:19
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال‌اثار 30 تیر ماه 1400 می باشد

تبریز تون

نخستین جشنواره سراسری کارتون حجاب و عفاف در سنندج برگزار می‌شود

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: هنرمندان سراسر کشور می توانند تا ۳۰ تیر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با موضوع حجاب و عفاف در سنندج ارسال کنند.

علی عباس داودنیا روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: هنرمندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی kurdewaricartoon@gmail.com  به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و نفرات برتر هم مرداد امسال معرفی خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: به منظور ترویج ارزش های دینی و مبانی فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف، نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف در سنندج برگزار می شود.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ادامه داد: این سازمان به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر در حوزه فرهنگ و هنر به یاری هنرمندان متعهد و انقلابی آمده و بنا بر رسالت های تعریف شده از رویدادهای فرهنگی و هنری حمایت می کند.

 

وی افزود: این سازمان در حوزه هنرهای تجسمی طی سال های اخیر اقدامات منسجمی را با همکاری هنرمندان کردستانی و دیگر هنرمندان کشور اجرایی کرده است که از جمله این اقدامات می توان به برگزاری چهار دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان اشاره کرد.

 

داودنیا اظهار داشت: استقبال بی نظیر هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست سراسر کشور از جشنواره فجر در ایام دهه مبارک فجر ما را بر آن داشت که در ایام مبارک ازدواج حضرت علی (ع) و بانو فاطمه (س) اقدام به طراحی و اعلام فراخوان جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع حجاب و عفاف کنیم.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط