نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
40 مین رقابت بین المللی کارتون آیدین دوغان ترکیه 2024
کد مطلب: 1010657 تعداد بازدید: 278 تاریخ انتشار: 1403/03/26 11:49
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال اثار دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳

تبریز تون

40th Aydın Doğan International Cartoon Competition –Turkey 2024

40 مین رقابت بین المللی کارتون آیدین دوغان ترکیه 2024

مسابقه بین المللی کارتون آیدین دوغان هر ساله در ترکیه توسط بنیاد آیدین دوغان برگزار می شود. شرکت در این مسابقه برای کاریکاتوریست های حرفه ای و آماتور از سراسر جهان آزاد است.

یکی از کارتون‌ها که از میان کارتون‌هایی که در رده و موضوع «دختران توانمند، آینده‌های توانمند: دخترانی که آینده را بازسازی می‌کنند» ارسال شوند انتخاب ، جایزه ویژه‌ای به ارزش 3000 دلار آمریکا دریافت خواهد کرد.

آخرین مهلت ارسال اثار دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳

موضوع : آزاد

اثار باید به امضای هنرمند برسد

شرکت کننده با تکمیل فرم شرکت، از قبل اعلام کرده و می پذیرد که خالق کارتون (های) خود برای ارسال به مسابقه است و این مجوز را به بنیاد آیدین دوغان بدون هیچ گونه محدودیتی در مکان، مدت زمان و تعداد از جمله واگذاری به اشخاص ثالث در مانند پردازش، تکثیر، توزیع، اعطا می کند. نمایش، نشان دادن و انتقال به مردم از طریق وسایل صوتی و/یا بصری طبق مقررات مواد 21-25 قانون شماره 5846 در مورد آثار فکری و هنری ترکیه تعریف شده است و اینکه هنرمند قدرت استفاده از حقوق معنوی را به بنیاد آیدین دوغان که برای استفاده از حقوق مالی دارای مجوز مندرج در قانون شماره 5846 در مورد آثار فکری و هنری ترکیه الزامی است، اعطا می کند و رضایت می دهد.

بنیاد آیدین دوغان  میتواند  کاریکاتورها را به نمایش بگذارد، آنها را در آرشیو خود نگه دارد، آنها را تکثیر و در اینترنت یا از طریق رسانه های دیگر منتشر کند و بدون هیچ محدودیتی از آنها به هر طریق دیگری استفاده کند.

کارتون (های) ارسالی به مسابقه برنده رتبه ویا جایزه شوند  هنرمند از قبل اعلام کرده و می پذیرد که خالق کارتون (های) برنده جایزه خود است و مالکیت کارتون ارسال شده به مسابقه را به بنیاد آیدین دوغان منتقل می کند.

 هنرمند حقوق مالی مانند پردازش، تکثیر، توزیع، نشان دادن و انتقال به عموم از طریق ابزارهای صوتی و/یا بصری کارتون (ها) را بدون هیچ محدودیتی در مکان و زمان به بنیاد آیدین دوغان منتقل می کند.

شرکت کننده قبلاً می پذیرد و اعلام می کند که کاریکاتور ارسال شده برای مسابقه یک اثر اورجینال است و هیچ حق ناشی از قانون شماره 5846 در مورد آثار فکری و هنری ترکیه در مورد کاریکاتور متعلق به شخص ثالث وجود ندارد. با توجه به چنین حقوقی ، در صورتی که شخص ثالثی ادعای حقی بر کاریکاتور ارسالی کند و بنیاد آیدین دوغان موظف به پرداخت غرامت یا هر مبلغ دیگری به هر نامی به دلیل استفاده از این کاریکاتور باشد، 2 برابر این مبلغ را به عنوان بند کیفری به بنیاد آیدین دوغان پرداخت  خواهد شد  و همچنین جایزه ای که به شرکت کننده داده شده پس گرفته خواهد شد .

شرکت کننده می پذیرد و اعلام می کند که اطلاعات مندرج در فرم شرکت تکمیل شده برای شرکت در مسابقه با هدف ارتباط و شرکت در مسابقه در چارچوب مسابقه بین المللی کاریکاتور بنیاد آیدین دوغان مطابق با شماره قانون حفاظت از داده های شخصی پردازش  می باشد .نام هنمرند در جایی که جایزه ای برنده می شود یا جایی که کاریکاتور منتشر می شود، اطلاعات وی به عنوان نویسنده آن کاریکاتور با عموم به اشتراک گذاشته می شود. و اطلاعات مورد نیاز در این زمینه به وی ارائه خواهد شد

شرکت کننده می پذیرد و اعلام می کند که قبل از شرکت در مسابقه به او اطلاع داده شده است که می تواند از حقوق خود در مورد اطلاعات شخصی خود و تغییرات احتمالی در پردازش این داده ها از www.aydindoganvakfi.org.tr مطلع شود. .

– در صورتی که درخواستی مبنی بر پردازش داده های شخصی خود توسط بنیاد آیدین دوغان داشته باشد، می تواند چنین درخواستی را به صورت کتبی با امضای اصلی به آدرس زیر ارسال نماید

Doğan Vakfı, Burhaniye Mahallesi Kısıklı Cad. No: 65 34676 Üsküdar Istanbul / Turkey

بنیاد هزینه های سفر و اقامت سه برنده جایزه را برای مراسم اهدای جوایز پوشش خواهد داد.

اعضای هیئت داوران در سالی که به عنوان عضو هیئت داوران فعالیت می کنند نمی توانند در مسابقه شرکت کنند.

 

کاریکاتورهایی که در سال های گذشته به مسابقه بین المللی کاریکاتور آیدین دوغان ارسال شده اند، برای مسابقه امسال ارزیابی مجدد نخواهند شد.

– کاریکاتورهای آپلود شده ، باید با وضوح بالا باشند.

- اعضای هیئت داوران در سالی که به عنوان عضو هیئت داوران فعالیت می کنند نمی توانند در مسابقه شرکت کنند.

جوایز :

جایزه مخصوص با موضوع " دختران توانمند، آینده‌های توانمند" 3000 دلار

نفر اول 2500 دلار

نفر دوم 1000 دلار

نفر سوم 500 دلار

 

 

ENTRY FORM

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط