نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
با کارتونیست های جهان موسی گوموش
کد مطلب: 1001813 تعداد بازدید: 3335 تاریخ انتشار: 1395/02/18 10:42
چاپ خبر
ارسال
موسی گوموش کارتونیست ترکیه ایی در سال ۱۹۶۳ در شهر « قازیان تپ» ترکیه بدنیا آمد

با کارتونیست های جهان موسی گوموش

موسی گوموش کارتونیست ترکیه ایی در سال ۱۹۶۳ در شهر « قازیان تپ»  ترکیه بدنیا آمد . مدارج تحصیلی خود را در. رشته مدیریت بازریابی در دانشگاه مار ماری به پایان رساند اما عشق و علاقه به کارتون در همان دوران دبیرستان در او چنان بود که در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ کاریکاتوریست نشریه HIB بود ! بعدها نیز در نشریات مختلف دیگری آثار خود را در ستون های کارتون نشریات عرضه می داشت.

موسی گوموش جوایز خوبی را در عرصه بین المللی نیز کسب نموده است از جمله در جشنواره هایی مانند ۲۰۰۶ پورتو کارتون ، کنوکه هیست بلژیک ۲۰۰۹ و آیدین دوغان ۲۰۱۵ ترکیه.

آثار موسی گوموش کاراکترا و فضای خاصی دارد و سبب میشود براحتی آثار این هنرمند را از سایر هنرمندان تشخیص داد ، شخصیتهایی که گوش و چشم و دهانشان چنان مشخص نیست اما سادگی و گاه نوع رفتارشان همان دغدغه ایی است که گوموش بعنوان نماینده انسان امروزی بدنبال آن است. موسی گوموش گاه از اسارت آدمی در بند جنگ و ترور و زندان و مهاجرت میگوید و گاه از آدمی می گوید که خود بانی خشک شدن زمین و عامل نابودی زمین است و او را مورد سرزنش قرار می دهد.

تهیه و تنظیم : امیر سهیلی



برای مشاهده عکس ها در اندازه اصلی و نمایش اسلاید، روی تصاویر کلیک کنید.
TabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تون
انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط