نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
راه‌اندازی كلاس‌های تخصصی كارتون و كاريكاتور در كردستان
کد مطلب: 1003574 تعداد بازدید: 1371 تاریخ انتشار: 1397/08/21 14:34
چاپ خبر
ارسال
راه‌اندازی كلاس‌های تخصصی كارتون و كاريكاتور در كردستان

تبریز تونز

راه‌اندازی كلاس‌های تخصصی كارتون و كاريكاتور در كردستان

رئيس انجمن كارتون و كاريكاتور استان كردستان از راه‌اندازی كلاس‌های تخصصي كارتون و كاريكاتور در رده‌های سنی مختلف براي اولين بار در استان خبر داد.

 

امیر سهیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کردستان یکی از قطب‌های اصلی هنر کارتون و کاریکاتور در کشور بوده و در همین راستا نیز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت ویژه خود زمینه تشکیل انجمن کارتون و کاریکاتور استان را فراهم کرد.

 

وی افزود: خوشبختانه پس از آغاز به کار رسمی انجمن کارتون و کاریکاتور کردستان شاهد انسجام در این هنر جهانی در استان هستیم و از امروز نیز با مساعدت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد آغاز به کار کلاس‌های تخصصی کارتون و کاریکاتور در مجموعه نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج هستیم.

 

رئیس انجمن کارتون و کاریکاتور استان کردستان در ادامه سخنان خود به موفقیت‌های جهانی کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های کردستانی در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی اشاره کرد و گفت: هنرمندان کارتونیست کردستانی در بستر رسانه‌ها توانسته‌اند توانمندی‌های خویش را به جهانیان نشان دهند.

 

سهیلی افزود: با تشکیل انجمن کارتون و کاریکاتور شاهد ایجاد تشکلی رسمی و قانونی در استان هستیم و این امر نقطه امیدی برای هنرمندان این عرصه در راستای بهره‌مندی از خدمات حمایتی و بیمه‌ای بوده و از امروز نیز با آغاز به کار کلاس‌های آموزشی شاهد روند رو به رشد این حوزه خواهیم بود.

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط