نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کارتون حال گل در چنگ چنگیز مغول در اصفهان
کد مطلب: 1004186 تعداد بازدید: 792 تاریخ انتشار: 1398/09/25 12:00
چاپ خبر
ارسال
این نمایشگاه در خانه هنرمندان اصفهان از ۳۰ آذرماه برپا می‌شود

تبریز تونز

 

نمایشگاه حال گل، در چنگ چنگیز مغول  توسط موسسه سلامت روان طوبی و با همکاری خانه کاریکاتور اصفهان و سازمان بهزیستی اصفهان، با محوریت "حال خوب" و موضوعات لذت، شادی و شادمانی در خانه هنرمندان اصفهان از ۳۰ آذرماه برپا می‌شود.

این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی-تحلیلی با حضور دکتر نمازی و دکترسلطان الکتابی و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان برگزار گردید.

در طول برگزاری این کارگاه‌ها هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری پرداختند. ▫هدف از برگزاری این دوره ارتقا رشد شخصیتی، آشنایی عمیق‌تر با مفهوم "حال خوب" مبتنی بر ارزشمندی درونی هنرمند، بازتعریف مفاهیم "لذت، "شادی" و "شادمانی" و همچنین خلق آثار هنری با این موضوعات به منظور تاثیرگذاری اجتماعی بوده است. ▫️این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر کاریکاتور، تایپوگرافی (طراحی گرافیک)، تصویرسازی و طنز از ۱۹ هنرمند بوده و ابعاد آثار و تکنیک آن‌ها آزاد است.

اسامی هنرمندان این مجموعه:

علی اسدی، جمال‌الدین اعتباریان، متین اعتباریان، پیام پورفلاح، سمانه جانقربان، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، ، فریبا زمانی، ندا زمانی، سعید شعبانی، امیرمالک صالحی، نسیم صلاحی، ریحانه کریمیان، امین قربانی، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، مهسا ملک زاده، مطهره ناسخیان، نگین نقیه 🔹لازم به ذکر است آیین گشایش این نمایشگاه روز شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری خانه هنرمندان (اصفهان، چهارراه آبشار، پارک ایثارگران) برگزار خواهد شد و نمایشگاه تا ۱۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین نشست‌ها و دورهمی‌هایی با حضور هنرمندان و متخصصان مباحث انسان‌شناسی و روانشناسی به عنوان ویژه‌برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برگزار خواهد شد که به زودی جزییات آن منتشر می شود.

خانه کاریکاتور اصفهان

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط